خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان کازرون در محفل انس با قرآن نیرو‌های مسلح شهرستان کازرون گفت: ماه رمضان پیامش اراده تقویت بنده خوب بودن در مقابل خداوند متعال است.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۳۵
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در محفل انس با قرآن نیروهای مسلح شهرستان کازرون در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان با گرامیداشت و اهمیت ماه رمضان اظهار داشت: ماه رمضان پیامش اراده تقویت بنده خوب بودن در مقابل خداوند متعال است.

وی ادامه داد: در این چند روز مانده از ماه مبارک رمضان از فرصت ها باقی مانده به خوب استفاده نمائیم و به اصلاح درون خودمان توجه داشته باشیم.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماه نزول و بهار قرآن است، ماهی که پیوند امامت و قرآن در آن آغاز شده است.

وی افزود: برای به درجه عصمت رسیدن باید نسبت به گناه تنفر داشته باشیم و باید ذوق و شوق به پروردگار داشته باشیم و بهترین الگوه برای رسیدن به خدا رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشد.

حجت الاسلام صباحی در خصوص اهمیت روز قدس گفت و تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که روز قدس روز آماده سازی مردم فلسطین و همه مظلومان جهان برای رهایی از دست ظالمان است.

وی تاکید کرد: این روز نماد ظلم ستیزی و تعیین جبهه در جنگ حق و باطل است، روز متوقف کردن انسان های خونخوار و ظالم و گرفتن دست مظلومان است و روز سرافرازی مسلمانان و برافراشته شدن پرچم مقاومت ومردم مظلوم فلسطین است.

امام جمعه کازرون در انتها کمترین کار برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین را حضور در راهپیمایی روز قدس دانست و از عموم مردم جهت حضور باشکوه در این مراسم دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها