خبرهای داغ:
پایان دوران آرامش اسرائیل؛

فلسطین به آغوش کشورهای اسلامی بازمی‌گردد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: فلسطین به آغوش کشورهای اسلامی بازمی‌گردد.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۳۰
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰

فلسطین به آغوش کشورهای اسلامی بازمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، حجت‌الاسلام حجت قاسم پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اسرائیل نابودشدنی است و پایان آرامش این رژیم کودک‌کش فرا رسیده است و فلسطین به آغوش کشورهای اسلامی بازمی‌گردد.
وی با بیان اینکه روز قدس از ابتکارات ماندگار و ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) است، گفت: راهپیمایی جهانی روز قدس از اهمیت خاص و ویژه‌ای نسبت‌به سال‌های گذشته برخوردار است بعد از عملیات طوفان الاقصی و شکست مفتضحانه رژیم کودک کش و نسل‌کش صهیونیستی، بارقه‌های امید در دل فلسطینیان و جهان اسلام بیشتر شد و چیزی به نابودی و محو اسرائیل نمانده است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان افزود: هم‌افزایی و وحدت مسلمین بر محور قدس شریف کابوس صهیونیست‌ها و حامیان آمریکایی و اروپایی است و صهیونیست‌های کودک‌کش برای فرار از کابوس و ماندن دست‌وپا ميزنند. وی بر لزوم حمایت همه‌جانبه ملت‌های مسلمان از ملت مظلوم فلسطین و غزه تاکید کرد و افزود: اکنون قضیه اسرائیل و فلسطین نیست بلکه موضوع جبهه حق و باطل و جبهه ایمان و کفر است دنیای بشریت، خوی درندگی و حیوانی صهیونیست را پی برده و روزبه‌روز در برابر این فجایع، بیدارتر شده و نفرت بیشتری نسبت‌ به این رژیم سفاک پیدا می‌کند.
حجت‌الاسلام قاسم پور خاطرنشان کرد: همه مسلمانان دربرابر قدس، که نخستین قبله‌ مسلمانان جهان است، مسئول هستند چراکه مسجدالاقصی محل معراج رسول خدا و سرزمین مبارکی است و خداوند فرموده: «الی المسجد الاقصی الذی بارکت حوله» (اسراء،۱).
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان ابراز کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ضروری و لازم است چراکه تأکید ولی امر مسلمین و امام جامعه است و برای بیزاری از دشمنان به مصداق تبری باید انزجار و نفرت خودمان را از این دشمن بی‌رحم که به هیچ منطقی پای‌بند نیست اعلام کنیم.
وی بر تاکید بر نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل افزود: اگر همه مسلمانان باهم متحد باشند اسرائیل نابود خواهد شد، پس برای داشتن دنیایی عاری از فساد و ظلم و جنایت باید به یاری مظلومین و مستضعفین شتافت و به مصداق آیه‌ی شریفه‌ی « إذا لقیتم فئةً فاثبتوا» باید دربرابر مستکبرین ایستادگی کرد تا پیروزی حاصل شود.

انتهای پیام/*

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار