به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه(س) روستای گورک دژگاه از توابع بخش ساحلی دلوار جشن روزه اولی ها دختران در زینبیه این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۹۸
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴

 

برگزاری جشن روزه اولی ها در روستای گورک دژگاه

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار،شب گذشته به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه(س) روستای گورک دژگاه از توابع بخش ساحلی دلوار جشن روزه اولی ها دختران با حضور حجت الاسلام جوکار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار در زینبیه این روستا برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه(س) روستای گورک دژگاه در خصوص این مراسم عنوان داشت: جشن روزه اولی ها طبق روال هر سال به همت  بسیج خواهران پایگاه مقاومت حضرت معصومه(س) و خانه قرآن موعود این روستا همراه با سفره کریمانه و با حضور حجت‌الاسلام جوکار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین(ع)دلوار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدءالشهداء(ع)  و جمعی از مربیان تربیتی پایگاه مقاومت بسیج برگزار شد.

حجت الاسلام جوکار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسین(ع) دلوار در این مراسم ضمن تبریک و دعا جهت قبولی طاعات و عبادات کلیه روزه داران گفت: بسیار خوشحالم که در میان روزه اولی ها هستیم و به مهمانی خدا دعوت شدیم و بهار قرآن و طبیعت را جشن می گیریم و یکی از مهمترین راه های عبودیت و بندگی خداوند متعال، روزه گرفتن است.

حجت الاسلام جوکار همچنین اظهار داشت: برگزاری برنامه‌هایی نظیر جشن روزه اولی‌ها راهکار مناسبی برای ایجاد نشاط، شادابی و تشویق نوجوانانی است که تازه به سن تکلیف رسیده اند و همچنین با انجام مبانی دینی و آماده سازی فکری این عزیزان برای آغاز اولین سال از تکلیف روزه داری و ادامه آن در طول سال های زندگی بر اساس آیین دین مبین اسلام خواهد شد.
همچنین در این مراسم ضمن قرائت قرآن مسابقه ای نیز با موضوع احکام دینی برگزار شد که در پایان از طرف پایگاه مقاومت بسیج خواهران و خانه قرآن موعود گورک دژگاه به نفرات برنده  هدایایی اهداء شد.

برگزاری جشن روزه اولی ها در روستای گورک دژگاه

برگزاری جشن روزه اولی ها در روستای گورک دژگاه

برگزاری جشن روزه اولی ها در روستای گورک دژگاه

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار