خبرهای داغ:
جمعی از ستایشگران،شعرای آیینی هیئات مذهبی و رزمندگان اسلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۸۸۳۶۸
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این دیدار که به مناسبت فرخنده میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، برگزار شد با تأکید بر این که مطالبات خیلی مهم است و کمبود‌های جامعه را باید دید، گفت: امروز وحدت یکی از کمبود‌های جامعه است و باید در اشعار زیبای شعرای آیینی ما برجسته شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام افزود: این پرچم وحدتی که مقام معظم رهبری بلند کرده اند، باید همچنان بلند بماند و این باید مطالبه شود و در اذهان جامعه برجسته بماند تا میدان از افراد خارج از دایره وحدت گرفته شود.

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز شاعر در عرصه کشور مثل جهادگری است که در میدان نبرد مبارزه می‌کند و در سنگر می‌ماند و سلاح به دست در مقابل دشمن می‌ایستد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: تهدید دیگری که امروز مطرح است، مسئله فرقه سازی هاست و شعرای ما باید در باب مهدویت جدی و برجسته کار کنند و اجازه ندهیم میدان به دست دیگران بیفتد.

نماینده ولی فقیه در استان، با بیان این که از ویژگی‌های جلسه امسال حضور جوانان خوب و نشان دادن سلایق و استعداد‌های زیبایشان بود، گفت: این همه عرض ارادت و محبت که در دل شماست، اینها سرمایه‌های مهمی است و این سرمایه‌ها باید حفظ شود.

در ابتدای این دیدار، تنی چند از مداحان و شاعران، به بیان اشعار، مولودیه خوانی در وصف سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، مردم مقتدر مظاوم غزه پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار