خبرهای داغ:

برگزاری اردوی فرهنگی تربیتی سربازان ناحیه کوه چنار در امامزاده سید حسین(ع)

اردوی فرهنگی تربیتی سربازان ناحیه کوه چنار در امامزاده سید حسین(ع) با حضور مسئولین در اردوگاه غدیر امامزاده سیدحسین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۵۷۳۳
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با حضور مسئولین از جمله امام جمعه شهرستان کوه چنار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول حوزه نمایندگی ناحیه، اردوی فرهنگی تربیتی ویژه سربازان این ناحیه مقاومت در اردوگاه غدیر برگزار شد.

همچنین سربازان به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا با خانواده شهید فضل الله کریمی دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله خلیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه چنار، در این خصوص اظهار داشت: در این اردوی فرهنگی ، علاوه بر فعالیت های تفریحی ، مسابقات فرهنگی مختلف تلاش شده تا با حضور اساتید برجسته شهرستان کلاس های آموزشی تربیتی نیز برگزار شود.

وی هدف از برگزاری این اردو را تنوع و ایجاد انگیزه بهتر در انجام وظایف خدمتی و تقویت روحیه سربازان وظیفه دانست و خاطرنشان کرد : همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی سربازان نقش ویژه ای در حفظ و ارتقا امنیت کشور داشته اند و دوشادوش افسران نظامی مشغول خدمت رسانی به در حوزه های امنیتی کشور بوده اند.

سرهنگ خلیلی گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و درس آموزی از سبک زندگی شهدای عرصه تامین امنیت، سربازان عزیزمان به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا با خانواده شهید فضل الله کریمی دیدار کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار