خبرهای داغ:

اعزام بیش ۱۰۰ زائران زرین دشتی به اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت

سرهنگ پاسدار عبدالله مستقیمی گفت: همزمان با برگزاری اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرین دشت زائران زرین دشتی در ویژه برنامه «شب‌های بله برون» در شلمچه شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۸۴۶۷۰
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

سرهنگ پاسدار عبدالله مستقیمی در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج در زرین دشت اظهار داشت: همزمان با برگزاری اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرین دشت زائران زرین دشتی در ویژه برنامه «شب‌های بله برون» در شلمچه شرکت می کنند.
سرهنگ مستقیمی تصریح کرد: یادمان های استان خوزستان یاد آور رشادت های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس هستندو بستری ارزشمند در عرصه تربیتی و آشنایی با شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «بدون تبیین و تبیین بلیغ، قطعاً هیچ فكری و هیچ اندیشه‌ متقنی، توفیق رواج و اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد كرد. و شهدا عملاً كار بزرگی را انجام دادند. این كار بزرگ را باید تبیین كرد»گفت: با هدف آشنایی جوانان، با آرمان‌های دفاع مقدس و نهادینه شدن فرهنگ مقاومت و ایثار اردوی چهار روزه راهیان نور و راهیان پیشرفت سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرین دشت به مناطق عملیاتی جنوب با حضور ۱۰۰ نفر از زائران و بسیجیان برگزار می شود.
در پایان مستقیمی تصریح کرد:همزمان با برگزاری راهیان نور، اردوی راهیان پیشرفت نیز با بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه و شرکت در ویژه برنامه «شب‌های بله برون» به روایتگری حاج حسین یکتا برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار