مجمع بسیجیان مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار بیانیه ای را در حمایت از دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری صادر نمود.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۲۴
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

دعوت مجمع بسیجیان بخش دلوار از مردم برای شرکت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، مجمع بسیجیان مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار بیانیه ای را در حمایت از  دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری  صادر نمود.

در این بیانیه ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت اعیاد شعبانیه آمده است: تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ایر ان، همواره نمایانگر توطئه ها و دسیسه های دشمنان خارجی و منافقین و فریب خوردگان داخلی آنان بوده که به فضل الهی تمامی آنان با نقش آفرینی ملت بصیر ایران اسلامی نقش برآب شد و امروزه نیز دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی  سعی در کمرنگ نمودن و کم اهمیت جلوه دادن برکات انقلاب دارد و درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش‏رو است تا بتواند با ادعای جدایی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی بر درخت پرثمر انقلاب اسلامی ضربه‏ای وارد ‏کند. 

شکل‏گیری مجلسی کارآمد و انقلابی در امتداد پیروزی‏‌های متعدد بر دشمن، گام عملی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است که با حضور در پای صندوق‏های رأی محقق می‏گردد ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی بار دیگر  در این عرصه مهم و با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‏های رأی، ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات می‏رسانند.

ملت شریف ایران برخلاف ادعای برخی جریانات سیاسی و بدخواهان مردم و این نظام اسلامی، پای کار انقلاب خود هستند و هرگز اسیر روایت سازی‌های دشمنان نشده و نخواهند شد و انتخابات پیش رو را همچون دیگر حماسه آفرینی‌ها، در تاریخ عزت و عظمت ایران ثبت خواهند کرد.

مجمع بسیجیان بخش ساحلی دلوار از ملت شگفتی‌ساز ایران اسلامی  برای حضور حماسی و حداکثری در انتخابات پیش‌رو و برای تحقق راهبرد «ایران قوی»  نیازمند «مجلسی قوی» و برخوردار از اراده، اقتدار و انگیزه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و ایستادگی مقتدر در برابر دشمنان در دفاع از منافع ملی و آرمان‌های انقلاب و میهن اسلامی دعوت می کند.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات