خبرهای داغ:

کاشت ۲۱۲ اصل درخت به یاد شهدای شهرستان خرامه

فرمانده سپاه خرامه گفت: مراسم ملی درخت کاری  در راستای اجرای پویش مردمی کاشت یک میلیارد نهال در بازه زمانی ۴ ساله با عنوان هم عهدی سبز و به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کاشته شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۶۱
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار سیامک صادقی فرمانده سپاه خرامه ضمن دعوت از عموم مردم جهت حضور پرشور پای صندوق های رأی گفت: مراسم ملی درخت کاری  در راستای اجرای پویش مردمی کاشت یک میلیارد نهال در بازه زمانی ۴ ساله با عنوان هم عهدی سبز و به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت هفته منابع طبیعی با همکاری اداره منابع طبیعی، شهرداری خرامه، جهاد کشاورزی و دیگر ادارات و به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه خرامه و با حضور مسئولین شهرستانی آغاز گردید.

سرهنگ صادقی ادامه داد: تعداد 212 اصل نهال درخت در جاده سلامت شهر خرامه به یاد شهدای شهرستان و  شهدای گمنام مدفون در این شهرستان در طول هفته منابع طبیعی کاشته می شود.

فرمانده سپاه خرامه افزود:  نوع نهال ها از گونه های سازگار با منطقه انتخاب شده است و از گونه های سرو و زبان گنجشک می باشد.

سرهنگ صادقی هدف از اجرای این طرح را حفظ و صیانت از منابع طبیعی و ایجاد فضای سبز در شهر و روستاها اعلام و تصریح کرد: همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداران، بخشداران و دهیاران سهم مهمی دارند و از همه آنها درخواست می شود تا به صورت جدی برای اجرای طرح گام بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار