خبرهای داغ:
کریمی در گفتگو با بسیج:

حضور پرشور در انتخابات باعث افزایش قدرت و امنیت ملی ما خواهد بود

همدان- کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: حضور پرشور در انتخابات پیش رو باعث افزایش قدرت و امنیت ملی ما خواهد بود و اگر امنیت ملی ما افزایش و ارتقاء یابد دشمن از آن دشمنی‌ها و خصومت‌ها دست برمی‌دارد.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۱۳
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

دکتر اکبر کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در خصوص اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم اظهار کرد: مشارکت اجتماعی انتخابات در واقع، عرصه اصلی حضور مردم است.

وی با بیان اینکه ما حضور مردم را در مقاطع مختلف شاهد بودیم و می‌بینیم از جشن پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تا اتفاقات مختلف، مردم حضور پیدا می‌کنند و حضورشان پررنگ است، افزود: همه اینها نماد قدرت، مقاومت و ایستادگی مردم و در واقع ظرفیت‌های مردمی نظام است، اما انتخابات عرصه اصلی حضور مردم در صحنه است چراکه تک تک آراء و نظرات مردم شمرده می‌شود و در آن نمی‌توان دخل و تصرفی ایجاد کرد؛ به همین دلیل هم نگاه دلسوزان به مردم، کشور و هم دشمنان این کشور به انتخابات و نتیجه انتخابات دوخته شده است.

کارشناسی ارشد مسائل سیاسی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات گفت: انتخابات دو خروجی بیشتر نمی‌تواند داشته باشد یا حضور مردم چشمگیر و پررنگ خواهد بود که آثاری دارد و یا حضور پررنگ نخواهد بود و دشمن شادکن خواهد شد و با انتخاباتی که در گذشته داشتیم حضور مردم همیشه پر رنگ بوده است.

وی ادامه داد: اگر در انتخابات پیش رو حضور پرشور باشد و به چشم دشمن بیاید به طور قطع علاوه براینکه دوستان را شاد می‌کند نتیجه آن باعث افزایش قدرت و امنیت ملی ما خواهد بود و اگر امنیت ملی ما افزایش و ارتقاء یابد دشمن از آن دشمنی‌ها و خصومت‌ها دست برمی‌دارد.

کریمی با اشاره به تاثیر انتخابات بر منطقه ابراز کرد: به طور قطع انتخابات باز هم می‌تواند دو تاثیر داشته باشد، حضور چشمگیر مردم این را به دشمن و دوستان منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که با وجود گذشت ۴۵ سال از عمر انقلاب و همه تحریم‌ها و فشارها و جنگ شناختی که روی ادراک و اذهان مردم اثر می‌گذارد و با همه قدرت رسانه‌ای که دشمن دارد و می‌خواهد رفتار مردم را تغییر دهد تا از نظام خود جدا شوند؛ مردم همچنان پای آرمان‌های خود هستند و ایستادگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور چشمگیر مردم به طور قطع باعث دلشادی دوستداران انقلاب در منطقه، از مردم گرفته تا حکومت‌هایی که به نظام جمهوری اسلامی دل بسته‌اند، خواهد شد و دشمنان را هم دلزده و پشیمان خواهد کرد از اینکه بتوانند به اهداف خود برسند.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی با بیان اینکه این یک دستاورد بزرگ برای جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: دستاورد بزرگ دیگر این است که قدرت منطقه‌ای ایران به نوعی چندین برابر و آینده‌ای روشن‌تر خواهد داشت.

وی افزود:  اگر امروز ایران به این توانمندی و قدرت منطقه‌ای رسیده به برکت حضور و ایستادگی مردم بوده که اگر این ادامه پیدا کند به یقین این قدرت منطقه‌ای افزایش خواهد یافت و به مناطق دوردست خواهد رسید و در واقع بُرد مرزهای جمهوری اسلامی ایران دورتر از سرزمین ما خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار