خبرهای داغ:
به مناسبت اعیاد شعبانیه؛

طرح پایش سلامت خانواده‌های ایثارگر به همت گروه جهادی ایثار انجام شد

طرح پایش سلامت خانواده‌های ایثارگر به همت گروه جهادی ایثار به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور پزشکان جهادگر و در قالب طرح خانه به خانه، پایش سلامت خانواده‌های ایثارگر، شهداء و جانبازان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کوه چنار و گروه جهادی ایثار انجام شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۰۶
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، طرح پایش سلامت خانواده های ایثارگر به همت گروه جهادی ایثار  به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور پزشکان جهادگر و در قالب طرح خانه به خانه، پایش سلامت خانواده های ایثارگر، شهداء و جانبازان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کوه چنار و گروه جهادی ایثار انجام شد. 

بهمیار کریمی مسئول گروه جهادی ایثار شهرستان کوه چنار در این خصوص اظهار داشت: یکی از دغدغه های بنیاد شهید و امور ایثارگران حفظ سلامت خانواده های ایثار گر است و لذا در این راستا با همکاری جهادگران عرصه سلامت از جمله پزشکان، متخصصین، پرستاران و ... طرح پایش سلامت خانواده های ایثارگر، شهداء و جانبازان و ... از ابتدای ماه شعبان آغاز شده است. 

وی افزود: خوشبختانه در این طرح تا کنون سرکشی از 47 خانواده ایثارگر انجام شده است و این طرح خداپسندانه ادامه دارد که از زحمات جهادگران عرصه سلامت کمال تقدیر و تشکر را داریم.

به گفته وی، گروه جهادی ایثار خود را مدیون شهداء و خانواده شهداء و رزمندگان می داند و تلاش کرد تا این خدمت کوچک را در راستای وظایف خود انجام دهد. 

کریمی افزود:  تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون خون شهیدان و ایثارگری ایثارگران در دوران شروع انقلاب، پیروزی و تثبیت آن بوده است و وظیفه هرکسی است تا قدردان این زحمات و از خودگذشتگی ها باشد.  ملت بزرگ ایران در مسیر پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی حماسه‌های بزرگی رقم زدند و رشادت‌ دلاور مردان و شیرزنان این سرزمین در دفاع از کیان الهی و ایران عزیز فراموش شدنی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار