خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری متهمی که باشیوه فروش حواله خودرو به ۶۰ نفر، ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۴۹
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

کلاهبردار حرفه‌ای در شاهرود دستگیر شدبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی گفت: در پی مراجعه تعداد زیادی مال باخته به مراکز انتظامی شهرستان، مبنی بر اینکه فردی با ترفند سرمایه گذاری در بازار فروش و ثبت نام خودرو مبلغ قابل توجهی از آنان کلاهبرداری کرده است به سرعت پرونده تشکیل و بررسی آن در دستور کار ماموران قرار گرفت.
او با بیان اینکه پلیس در تحقیقات فنی و تخصصی دریافت که فرد کلاهبردار با شیوه‌های متعددی افرادی را برای ثبت نام خودرو جذب و حواله خودرو را به اشخاص مختلف با دریافت چک و وجه نقد واگذار کرده بود اضافه کرد: در این ترفند مال باختگان خودرویی را خریداری کرده بودند که به چند نفر فروخته شده بود.
شائینی به فعالیت‌ها و زحمات شبانه روزی ماموران در راستای شناسایی متهم اشاره و اضافه کرد کلاهبردار، فراری طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش توسط ماموران پاسگاه قلعه نو خرقان انتظامی شهرستان شاهرود دستگیر شد.
به گفته این مقام ارشد انتظامی شهرستان کلاهبردار ۳۰ ساله غیر بومی در تحقیقات فنی پلیس به کلاهبرداری از ۶۰ نفر با این ترفند اعتراف کرد و با تکمیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود بر اساس نظر کارشناسان مبلغ کلاهبرداری شده از شاکیان پرونده را بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال برآورد کرد و خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی برای خرید خودرو بر اساس ضوابط و مقررات فروش از مراکز معتبر اقدام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار