خبرهای داغ:
امام جمعه آزادشهر:

پیشرفتهای امروز باعث افتخار و غرور ملی برای ایران اسلامی است/دشمنان به دنبال ایجاد یاس در بین مردم هستند

حجت الاسلام منصوری گفت: دشمنان انقلاب با توجه به این پیشرفت‌ها به شایعه پراکنی و دروغ افکنی نسبت به دستاوردهای انقلاب روی آورده اند و سعی دارند مردم را نسبت به آینده نظام مایوس کنند.
کد خبر: ۹۵۷۸۷۳۰
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

پیشرفتهای امروز باعث افتخار و غرور ملی برای ایران اسلامی است/دشمنان به دنبال ایجاد یاس در بین مردم هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه شهرستان آزادشهر در سخنرانی روز ۲۲ بهمن با اشاره به دست آوردهای انقلاب بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید نمود و از یکایک مردم خواست با روشنگری های سنجیده نسبت به حضور در انتخابات روشنگری نمایند.

منصوری در ادامه گف:ت پیشرفت‌های امروز ایران در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی در منطقه سرآمد بوده و باعث افتخار و غرور ملی برای ایران اسلامی است.

امام جمعه آزادشهر اظهار داشت: دشمنان انقلاب با توجه به این پیشرفت‌ها به شایعه پراکنی و دروغ افکنی نسبت به دستاوردهای انقلاب روی آورده اند و سعی دارند مردم را نسبت به آینده نظام مایوس کنند.

وی تصریح کرد: مردم ایران با بصیرت سیاسی که دارند بارها نشان داده اند که به یاوه گویی های دشمنان انقلاب بی توجه هستند و امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر این موضوع را ثابت کردند.

وی در بخش دیگر از صحبت های خود خاطرنشان کرد: ملت ایران از دولتمردان کشورهای دنیا می خواهد با قطع ارتباط اقتصادی خود با رژیم کودک کش اسرائیل نسبت به تحت فشار قرار دادن این رژیم جعلی برای پایان بخشیدن به نسل کشی در غزه اقدام نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار