خبرهای داغ:
شاهرود_ در گرامیداشت دهه فجر، گلباران گلزار شهدای گمنام دانشگاه صنعتی شاهرود و نشست بصیرتی به همت پایگاه ظفر حوزه بسیج ادارات الحدید شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۵۱۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجر و نیز یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، قبور شهدای گمنام دانشگاه صنعتی شاهرود گلباران شد.
حجت الاسلام حمید حسینی وردنجانی معاون دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود در این مراسم ضمن تبریک این ایام مبارک و تاکید بر ناگهانی نبودن انقلاب ایران، اعتراض مردم ایران به رژیم ستم شاهی را اعتراضی به انهدام هویت ایران دانست و گفت: سرزمین، نژاد، قومیت، دین و مذهب ارکان هویتی جامعه محسوب می‌شوند که در دوران رژیم پهلوی این ارکان از بین رفته بود. وی ضمن اشاره به تاریخ ایران به تحلیل شرایط منطقه و مشکلات کشور‌های همسایه از جمله عدم امنیت پرداخت و بر آشنایی با جغرافیای سیاسی منطقه تاکید ورزید.
همچنین به همت پایگاه ظفر حوزه بسیج ادارات الحدید با هماهنگی شورای فرهنگی دانشگاه و همکاری دفتر نهاد مقام معظم رهبری نشست آموزشی تبیینی تحت عنوان دوره آموزشی "حق مشارکت در تعیین سرنوشت در جمهوری اسلامی ایران " با سخنرانی مرتضی عموزاده معاون سیاسی سابق سپاه انصار کشور، استاد دانشگاه در محل مسجد پیامبر اعظم (ص) پردیس مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.
مرتضی عموزاده در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به تاریخ ایران و چگونگی شکل گیری انقلاب توسط مردم اشاره نمود و با تحلیل در ابعاد مختلف قرآنی و عرفانی انقلاب به بیان دستاورد‌های حاصله پرداخت.
او به تحلیل اوضاع اجتماعی دوران پهلوی پرداخت و ضمن تاکید بر حفظ مقاومت، استقلال، عزت و ایستادگی مردم در خصوص حضور و مشارکت حداکثری برای آینده ایران اسلام به بیان نکاتی پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار