خبرهای داغ:
فرمانده سپاه رامیان:

برگزاری ۳۴۵ برنامه در دهه فجر شهرستان رامیان

سرهنگ پاسدار علیرضا شاه حسینی گفت: ۳۴۵ برنامه با محوریت امیدآفرینی و بصیرت افزایی و مشارکت پرشور مردم در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۷۷
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

 برگزاری ۳۴۵ برنامه در دهه فجر شهرستان رامیان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ علیرضا شاه‌حسینی فرمانده سپاه شهرستان رامیان در نشست خبری به مناسبت چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی گفت: در کل ۳۴۵ برنامه در حوزه‌های مختلف در طول دهه فجر اجرا خواهد شد. همچنین حداقل ۲۲ برنامه شاخص شهرستانی برای امسال در نظر گرفته شده است.

شاه‌حسینی برخی از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه را چنین برشمرد: برگزاری یاداواره شهدا، نصب پرچم ملی بر سر در منازل خانواده معزز شهدا و سر درب مغازه‌ها، اردوی راهیان نور دانش‌آموزی، برگزاری برنامه کاروان جشن ۴۵، رژه خودرویی و موتوری، برنامه‌های آبروی محله و یادواره‌های خانگی شهید، اعزام تیم پزشکی به مناطق کم برخوردار شهرستان و ویزیت رایگان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم از جمله مهم ترین محورهای برنامه‌ریزی شده برای این مناسبت هستند.

فرمانده سپاه رامیان در پایان به موضوع انتخابات پرداخت و گفت: محوریت برنامه امسال امیدآفرینی و تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال جاری است. انشالله مردم در ۱۱ اسفند با حضور گسترده خود در انتخابات بتوانند به پیشرفت و شکوفایی کشور یاری رسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار