خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در اجلاسیه ۲۵۳ شهید ورزشکار این استان گفت: اقتدار ایران اسلامی در تناسبات بین المللی راهبرد دشمن را عوض می کند.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۴۲
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار مصنور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه آنقدر ایران اسلامی مقتدر است که در تناسبات بین المللی راهبرد دشمن را عوض می کند، گفت: اقتدار و بازدارندگی را شهدای عزیز برای ما با افتخار ترسیم کردند.

وی ضمن بیان اینکه شهدای عزیز ما گوش به فرمان ولایت بودند و افتخار افرین بودند و برای عزت  اسلام از خود گذشتند، افزود: همه ما هم گوش به فرمان ولی امرمان، در راستای ایران قوی هم چون شهدای ارزشمند ما که در ۸ سال دفاع مقدس، در این آزمون سخت و پیچیده با برگ برنده و هنرمندانه با خدای خودشان معامله کردند و ایران اسلامی را با اقتدار در سطح بین الملل معرفی کردند عهد و پیمان می بندیم.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: عزت ملی و وحدت ملی در گرو هم پیمانی با همه شهدایی است که امروز ولی امر ما را به مشارکت احاد مردم برای حضور در انتخابات دعوت می کند.

سردار شوقانی تصریح کرد: در فضای رسانه ای دشمن متمرکز شده است تا پیشرفت های عرصه های مختلف ایران اسلامی را مخفی یا با تصویر سازی غلط به دنیا مخابره کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار