قرارگاه بسیج دانش آموزی با حضور مسئولین،در سالن جلسات فرمانداری شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۱۲
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان،  بسیج دانش آموزی را یکی از ارکان مهم در یپروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف دانست و گفت:بسیج دانش آموزی یکی از ارکان اصلی و محوری بسیج محسوب می شود، به گونه ای که اگر تاریخ پرافتخار بیش از 4 دهه پیروزی انقلاب اسلامی را ورق بزنیم خواهیم دید که برگ های زرینی از این تاریخ به نام دانش آموزانی رقم خورده است.

وی، ادامه داد: بسیجیان برای دفاع از کیان و هستی جامعه اسلامی،گوش به فرمان ولی فقیه زمان، خمینی کبیر(ره) و مقام معظم رهبری به میدان های جنگ نابرابر با دشمن بعثی رفتند و عاشقانه ترین سرود هستی بخش را خواندند و درس بزرگی را در دفتر تاریخ به یادگار گذاشتند و در مراحل مختلف و در گام دوم انقلای دشمنان را ناگام می گذارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان،آقای فروزنده در ادامه افزود: بسیج دانش آموزی یک نهاد ارزشی و انسان ساز است که به برکت انقلاب اسلامی به کانونی برای تربیت نسل آینده با تفکر بسیجی تبدیل شده است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان، اظهار کرد: سازمان بسیج دانش آموزی درکنار آموزش و پرورش می تواند این نهاد تعلیم و تربیت را درانجام مأموریت‌های مشترک یاری کند.

وی،در ادامه با اشاره بر لزوم توسعه فرهنگ بسیجی در جامعه، بیان کرد: توسعه تفکر بسیجی به ویژه دربین دانش آموزان موجب می شود تا جامعه از هرنوع آسیبی درامان بماند، بسیج دانش آموزی به عنوان بزرگترین و انقلابی ترین تشکل انقلابی که محل تولد و رشدش در جمع دانش آموزی نهفته است، لازمه تقویت فرهنگ بسیجی در کشورمان با تقویت بسیج دانش آموزی محقق می شود. اگر در این نهاد موفق عمل بشود قطعا در ساختار های بالاتر بسیج نیز موفق تر خواهد بود. باتوجه به اینکه بسیج دانش آموزی یک سازمان قانونمند است توجه و عنایت ویژه به رشد و تقویت آن به حفظ و تقویت زیر ساختهای اصلی انقلاب و نظام می انجامد.

شایان ذکراس: جلسه قرارگاه بسیج دانش آموزی با حضور فرماندار، مسئول و معاونین اداره آموزش و پرورش، جانشین سپاه ناحیه، فرمانده فراجا و جمعی از مسئولین ادارات و مسئول سازمان بسیج دانش آموزی شهرستان فارسان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار