خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد از اهدای دو دستگاه لباسشویی به دو خانواده درگیر با بیماری پروانه ای در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۵۸
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه انتخابات اسفند ماه سال 1402 نشست بصیرتی در مسجد شهید بهشتی به همت پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد در سرخه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی مسوول سیاسی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور پرشور مردم انقلابی لاسجرد و بسیجیان همیشه برگزار شد.

علی اکبر معینیان از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار در خصوص دیگر برنامه های اجرایی در پایگاه و محله اظهار کرد: نشست روشنگری با هدف افزایش سطح آگاهی بسیجیان با استقبال خوبی برپا و ایستگاه صلواتی شهدا در آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) و گلزار شهدای لاسجرد، بیاد و نام  شهدای والامقام عملیات کربلای پنج «شهید غلامحسین قربانیان و شهید محمدعلی کرک آبادی» برگزار شد.

او با اشاره به برپایی مداوم گشت عملیاتی  محله محور با حضور بسیجیان افزود: فعالیت ورزشی، فوتبال نوجوانان بسیجی، حلقه صالحین دوستانه نوجوانان و جوانان و گفتگو در خصوص شرکت خانواده ها در انتخابات و مسائل روز و حلقه صالحین نوجوانان  در استخر ایثار حضور یافتند.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد با اشاره به برپایی حلقه صالحین با حضور پیشکسوت و ایثارگر بسیجی جبهه و جنگ و گفتگو درخصوص مسائل تربیتی گفت: کاروان زیارتی مناطق عملیاتی در امامزادگان لاسجرد و کودکان در امامزادگان لاسجرد حضور یافته و با اسلام و امامان (ع) همراه با اهدای جایزه آشنا شدند.

معینیان خاطرنشان کرد: جشن میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین معینیان و مولودی خوانی با صرف شام در روستا برگزار شد.

او یادآور شد: اهدا دو عدد لباسشویی به ارزش ۲۶۰ میلیون ریال توسط گروه جهادی پایگاه به دو خانواده درگیر با بیمار پروانه ای و واریز مبلغ 20 میلیون ریال توسط گروه جهادی پایگاه جهت درمان به خانواده نیازمند اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار