خبرهای داغ:

جشنواره ورزشی پدران و پسران در سرخه برگزار شد

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه از برپایی جشنواره ورزشی پدران و پسران ویژه دانش آموزان در مدرسه شایستگان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۲۷
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر، جشنواره غذا و ورزش به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه در سالن شهدا با حضور ۸۰ نونهال و استقبال خانواده ها برگزار شد.

فاطمه صفا رئیس این هیئت در حاشیه اجرای برنامه های ورزشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جشنواره غذا و ورزش با هدف ایجاد اوقات شاد و مفرح برای کودکان با همکاری پیش دبستانی نام آوران سرخه برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

او افزود: جشنواره ورزشی ویژه دانش آموزان دبستانه دخترانه شهید حسن حسنان با همکاری کانون پرورشی فکری و کمیته بازی با کودک نیز به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با اجرای بازی های کودکانه و با حضور ۸۰ دانش آموز برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه ادامه داد: جشنواره ورزشی پدران و پسران با همکاری دبستان پسرانه غیرانتفاعی شایستگان در سالن بحران و با حضور ۳۵۰ نفر نیز به همین مناسبت برپا شد.

صفا خاطرنشان کرد: در این برنامه آیتم های پرشور، نشاط و پرهیجانی بین پدران و پسران مانند ماست خوری بین پدران، ضربات پنالتی با چشم بسته، حرکات نرمش هماهنگ با پسران و بازی های ریتمیک انجام شد.

او اضافه کرد: در پایان این برنامه به برندگان هر آیتم از سوی هئیت همگانی جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار