خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان سرخه گفت: پای این نظام، انقلاب و دستورات رهبری ایستاده ایم.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۸۷
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هلول ماه رجب و در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه، در این هفته ديدار با یدالله خرمی و عباسعلی ابراهیمی از رزمندگان و ایثارگران عرصه جهاد و شهادت در شهرستان انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در جمع رزمندگان ضمن قدردانی از تلاش ها و جانفشانی هایشان اظهار کرد: این دیدارها با هدف قدردانی از کسانی که در عرصه امنیت آفرینی و امیدآفرینی برای میهن نقش داشته اند و همچنین تکریم و تجلیل از این جایگاه جهاد، مجاهدت، صبر و گذشت انجام می گیرد.

او افزود: امثال شما نیز با الگوبرداری از ائمه معصوم خاصه امام هادی (ع)، توانستید در حد توان خویش روح امیدآفرینی را در جامعه دمیدید و به همان اندازه که امام راحل و قرآن فرمودند و وجدان انسانی اجازه می دهد، در میدان حضور یافته و انجام وظیفه کردید.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تصریح کرد: همه ی عرصه ها، عرصه ی نظام است. چه در دوران دفاع مقدس که با مقاومت و معنویت مردم، آن دفاع را مقدس کرد و چه امروز در میدان های مختلف. زمانی که نظام، نظام جمهوری اسلامی ایران است، نظامی که قرآن و ولایت دارد و امثال شما آن را آفریدند؛ انسان تا جان در بدن دارد دفاع می کند. برای کسی که عاشق قرآن و نظام است با دشمن روبرو می شود و پای آرمان های خویش در جهت حفظ این نظام و انقلاب می ایستد.

فرزین در ادامه اضافه کرد: پای این نظام، انقلاب و دستورات رهبری ایستاده ایم.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار