خبرهای داغ:

کارگاه آموزشی امام شناسی در سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از برپایی کارگاه آموزشی امام شناسی در رده کودکان به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۴۴
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ولادت حضرت علی (ع) ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی در قالب گارگاهی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه در محله ی اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.

فاطمه اسیری از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه این دوره ی آموزشی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کارگاه آموزشی امام شناسی امام علی (ع) با طرح جورچین در حلقه‌ی کودک و نوجوان شهید سردار مهدوی نژاد همراه با بازی پانتومیم و ۲۰ سوالی و ویژه برنامه ی تلاوت و حفظ قرآن هفتگی برگزار شد.

او افزود: با قرار گرفته در آستانه انتخابات و اهمیت حضور و مشارکت مردم در صحنه و در پای صندوق های رای، بیانات رهبر فرزانه انقلاب و تبیین انتخاباتی در مسجد جمعه بعد نماز مغرب و عشاء با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای (مدظله) پخش شد.

همچنین مجمع سرگروه‌های صالحین و عرصه های نقش آفرین پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) با موضوع جهاد تبیین، اهمیت انتخابات و ساماندهی حلقات تشکیل و گشت تیم امر به معروف (سفیران مهر) در محدوده ی شهر انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار