خبرهای داغ:

اعزام کاروان راهیان نور و راهیان پیشرفت به همت فرهنگیان شهرستان قیروکارزین

یک اتوبوس از فرهنگیان شهرستان قیروکارزین بعنوان راهیان نور و راهیان پیشرفت به مناطق عملیاتی جنوب جهت بازدید از مناطق عملیاتی ودستاورد‌های انقلاب اسلامی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۸۷
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، صبح امروز با بدرقه مسئولان شهرستان قیروکارزین یک اتوبوس از فرهنگیان شهرستان قیروکارزین بعنوان راهیان نور و راهیان پیشرفت به مناطق عملیاتی جنوب جهت بازدید از مناطق عملیاتی ودستاوردهای انقلاب اسلامی اعزام شدند.

مراسم بدرقه از این زائرین با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه شهرستان، مدیریت و معاونین آموزش و پرورش، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان شهرستانی در محل آموزش و پرورش شهرستان برگزارشد.

محمدرسول رضایی فرمانده سپاه قیروکارزین در آئین بدرقه این زائران، با بیان اینکه بزرگترین عملیات استانی و ملی علمی، آموزشی، فرهنگی، زیارتی فرهنگیان برای اولین بار در کشور اتفاق می افتد اظهار داشت: این کاروان به مدت ۴ روز در مناطق عملیاتی جنوب حضور خواهد داشت و از یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند و همچنین از برنامه‌های علمی، فرهنگی و معنوی بهره‌مند می‌شوند.

 رضایی به ضرورت بازدید از مناطق عملیاتی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگری رزمندگان و شهدا ضروری دانست و گفت: راهیان نور و راهیان پیشرفت فرصتی است برای فرهنگیان تا با معرفی دستاوردها، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی زمینه جهاد تبیین و انگیزه بخشی و امیدآفرینی به نوجوانان و جوانان را فراهم سازند.

در مراسم بدرقه این کاروان، امام جمعه و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با تقدیر از اعزام فرهنگیان شهرستان به راهیان نور به ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدا تاکید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار