خبرهای داغ:
امام جمعه رامیان:

از مهمترین شاخصه‌های ایمان تولی و تبری است/دشمن دنبال مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات است

حجت‌الاسلام والمسلمین قنبری گفت: هر ملتی که به آمریکا اعتماد کرد ضربه خورد حتی آن ملت‌هایی که دوست آمریکا بودند نمونه کامل آن را می‌توان در اوکراین دید.
کد خبر: ۹۵۷۰۱۲۵
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

از مهمترین شاخصه‌های ایمان تولی و تبری است/دشمن دنبال مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان حجت الاسلام والمسلمین قنبری امام جمعه شهرستان رامیان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت : تقوا فقط به معنای پرهیز از بدی‌ها نیست در جایی به نام ترمیم گذشته یاد می‌شود اما ترسیم آینده هم در آن هست و حفاظت از دارایی‌هایی که خدا به شما داده نیز هست.

وی افزود: ایمان به تنهایی کافی نیست و مراقبت از آن نیز لازم است و فضیلت در آن است که پاداش دارد ایمان عاملی است که به اعمال آدمی حالت خاصی می‌دهد و هدف فرد را الهی قرار می‌کند.

قنبری اظهار داشت: بزرگترین مشکل عالم محرومیت جامعه بشری از کسانی است که نه تنها اینکه علم خود را از خدا می‌گیرند بلکه شکافتن آن علم هم به عهده خود آنها است.

امام جمعه رامیان عنوان کرد: از مهمترین شاخصه‌های ایمان تولی و تبری است وجودات ممکن در جهان هستی یک سری جذب‌ها و یک سری دفع‌هایی دارد هر موجودی دوست داشتنی‌های خودش را جذب می‌کند و ناپسندی‌های خودش را دفع می‌کند.

وی تصریح کرد: هر ملتی که به آمریکا اعتماد کرد ضربه خورد حتی آن ملت‌هایی که دوست آمریکا بودند نمونه کامل آن را می‌توان در اوکراین دید که آمریکایی‌ها برای این کشور بحران درست کردند اما در بزنگاه تاریخی آنها را رها کردند.

حجت الاسلام قنبری اذعان داشت: اقتدار ایران قوی در جبهه نرم این است که در مقابل آشوب‌ها، تحریم‌های فلج کننده، عبور از فتنه‌های رنگارنگ و غیره ایستاده است و این یک حماسه ماندگار در ایران عزیز است.

امام جمعه رامیان اظهار داشت: دشمن دست از دشمنی خود بر نمی‌دارد راهبرد دشمن دشمنی است و با یک تفکر جدید وارد میدان می‌شود و در تازه‌ترین برگی که این روزها در آستانه انتخابات اسفند ماه به میدان آورده است و تازه‌ترین برگی که این روزها در آستانه انتخابات اسفند ماه به میان آورده است القاء این توهم است که حضور در انتخابات تاثیر چندانی در سرنوشت کشور و حل مشکلات ندارد.

وی خاطر نشان کرد: دشمن می‌داند که مجلس شورای اسلامی نماد جمهوریت و دخالت مردم در سیاست و اداره کشور است و مجلس خبرگان رهبری نماد اعتقاد عمیق ملت به تداوم اسلامیت نظام است.

قنبری در پایان گفت: همه ما وظیفه داریم برای انتخاب درست در مسیر درست گام برداریم و با جهاد تبیین زمینه حضور حداکثری همه آحاد مردم را در پای صندوق‌های رای رقم بزنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها