خبرهای داغ:
به مناسبت هفته زن، میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر طرح قهرمانان قهرمان پرور به همت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه در منزل مادران و همسران شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۷۹۸
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم تجلیل از مادران قهرمان پرور به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) با هدف اشتغال زایی و کمک به اقتصاد خانواده با حضور جمعی از خواهران بسیجی برگزار شد.

طاهره فیض عضو کارگروه فرهنگی در حاشیه این مراسم ضمن تجلیل از مادران قهرمان پرور اظهار کرد: به مناسبت هفته زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با هدف تجلیل از مقام مادران و بانوان در منزل چهار مادر شهید و یک همسر شهید بسیجیان پایگاه با اهدای کیک از زحمات آن ها قدردانی کردند.

او افزود: مقام و جایگاه مادر و زن، بالا و مهم است. اگر دعای خیر مادر و تربیت او نبود، شهادت در روحیه افراد رشد نمی‌کرد.

عضو کارگروه فرهنگی تصریح کرد: این مراسم با هدف تجلیل از مادران شهیدی است که قهرمانانه روی سکوهای قهرمانی ایستادند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشورشان به دست دشمنان غاصب بیفتد.

فیض خاطرنشان کرد: در این مراسم کودکان زینبی از حلقه شهید محمد رضا احسانی  به دست بوسی مادران شهدا رفته و بوسه بر دستانی زدند که عمری به پای بالیدن فرزند شهیدش چروک شد و روز مادر را به نیت فرزند شهیدشان تبریک گفته وبرای لحظاتی گل لبخند بر لبان مادر شهید نشاندند.

گفتنی است این مراسم با حضور خواهران در منزل مادران شهدا انجام شد و با تقدیم کیک و دست بوسی مادران شهدا از زحمات چندین ساله آنها تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار