خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی کوثر انقلاب است که مقام معظم رهبری راه و منش آن شهید بزرگوار را به عنوان یک مکتب معرفی کرده است.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۶۷
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

شهید سلیمانی کوثر انقلاب استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در نشستی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن و سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در سالن جلسات مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) و در جمع اساتید و کادر اجرایی این مدرسه علمیه با اشاره به حادثه تروریستی کرمان در سالروز ولادت حضرت زهرا (علیهاالسلام) گفت: دشمن تمام توان خود را برای از بین‌بردن جبهه مقاومت به کار می‌گیرد که وظیفه افراد موثر روشنگری در جامعه است.
رئیس هیات امنا مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) شاهرود اظهار کرد: تکاثر زیاد بودن غیر ارزشی است و سوره‌ای از قرآن به این نام ذکر شده است که مردم زمان پیامبر به مسائل بی ارزش تفاخر می‌کردند.
او با اشاره به ذکراَ کثیراَ در قرآن، کثیر را به معنی ذکر و به یاد بودن در مسائل ارزشی یا غیر ارزشی و کوثر را زیاد بودن ارزشی بدون ملاک کمّی در آن دانست.
رئیس هیات امنا مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) شاهرود اظهار کرد: خداوند در مقابل این کوثری که به پیامبر داده خواندن نماز و نهر کردن را از پیامبر درخواست می‌کند و منظور از فَصَلِ یعنی ارتباط با خدا و لفظ وَانهَر ارتباط با مردم است که قربانی کند و به مردم بدهد.
او تصریح کرد: با تاکید در آیه آخر و ابتر نبودن پیامبر راه ایشان تا قیامت ادامه خواهد داشت که عدد و کمیت در آن ملاک نیست.
امام جمعه شاهرود در ادامه با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی کوثر انقلاب است که مقام معظم رهبری راه و منش آن شهید بزرگوار را به عنوان یک مکتب معرفی کرده است.
در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی رئیس هیات امنا مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) از اساتید و کادر مدرسه تجلیل و تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار