خبرهای داغ:
بزرگترین کاروان فرهنگیان استان فارس به اردوی راهیان نور و پیشرفت اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۴۸
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر ایمان ایمانی فر در جلسه شورای سیاستگذاری اردوی راهیان نور و پیشرفت اداره کل اموزش و پرورش استان گفت: بحمدلله استقبال بسیار خوبی از برگزاری این اردو توسط فرهنگیان استان انجام شده است.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: در این مرحله بیش از یک هزار و یکصد تن از فرهنگیان برادر و خواهر استان فارس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام خواهد شد.

ایمانی فرگفت: این استقبال به نحوی است که سهمیه تعیین شده تکمیل و ما مجبور شدیم که مابقی ثبت نام کنندگان رابه مرحله بعدی اعزام این اردوها منتقل کنیم.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: این دومین مرحله از اعزام فرهنگیان استان فارس از اغاز سال تحصیلی جدید می باشد.

ایمانی فرگفت: در مرحله قبلی اعزام فرهنگیان فارس نیز بیش از ۲۵۰ معلم خواهر استان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شده بودند.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: دراین اردو فرهنگیان استان ضمن حضور در یادمان های دوران دفاع مقدس از برخی مکان های علمی و صنعتی نیز بازدید و در جریان پیشرفت کشور در این عرصه ها نیز قرار می گیرند.

ایمانی فرگفت: این مرحله از اعزام فرهنگیان استان به اردوی راهیان نور و پیشرفت از ۲۶ الی ۲۹ دیماه برگزار می شود.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: در این اردو، بخش های مختلف اداره کل اموزش وپرورش استان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها