مسئول سازمان بسیج ادارات استان بوشهر در آیین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان، شهید سلیمانی را شاگردی موفق از مکتب تربیتی امام و انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۶۵
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
شهید سلیمانی الگویی جامع و نمونه برجسته ای از مدیریت جهادی و انقلابی است

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در آیین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان، شهید سلیمانی را شاگردی موفق از مکتب تربیتی امام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: ویژگی‌های برجسته و ممتاز شخصیتی این شهید عزیز بیانگر حرکت توام با شناخت ایشان در خط امامین انقلاب و مکتب حقی است که تا ژرفای جان به آن اعتقاد دارد.


سرهنگ پاسدار عبداله اسکندری با اشاره به نقش بی بدیل شهید سلیمانی در توانمندسازی محور مقاومت اظهار داشت: پیروزی‌ها و موفقیت‌های امروز مقاومت در منطقه حاصل تدبیر و درک صحیح این شهید عزیز از معادلات و نقشه‌های شوم نظام سلطه برای ملت‌های مسلمان منطقه است. ایشان شهید سلیمانی را نمونه‌ای بی تکرار در سبک مدیریت جهادی و فرماندهی دانست و تصریح کرد: نظام مدیریتی و اجرایی کشور نیازمند الگوگیری از سیره مدیریتی شهید سلیمانی است چرا که شهید سلیمانی الگویی جامع و نمونه برجسته‌ای از مدیریت جهادی و انقلابی است که تاسی جستن به ایشان گره گشای بسیاری از مشکلات کشور خواهد بود. اسکندری در ادامه افزود: سبک مدیریتی شهید سلیمانی بن بست شکن است و در کارنامه درخشان و چهل ساله این مرد میدان‌های دشوار بن بستی مشاهده نمی‌شود.


ایشان رمز ماندگاری شهید سلیمانی را اخلاص در عمل و ولایت پذیری ایشان دانست و افزود: این دو مولفه حتی در وصیت نامه ایشان هم موج می‌زند و بدون تردید وصیت نامه شهید سلیمانی مانند وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام رضوان‌الله تعالی علیه می‌تواند منشورحرکت و چراغ راه مردم ایران و ملت‌های آزاده منطقه برای رسیدن به قله‌های رفیع استقلال و عزت باشد. وی کلیدواژه وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی را ولایت دانست و گفت: دغدغه مندی این شهید والامقام، ولایت است و رسیدن به آینده‌ای روشن و امیدبخش تنها در پرتو پیروی از ولایت امکان پذیر است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار