خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (ع) استان سمنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسئولیت این اقدام جنایت کارانه خود را به گروه های تکفیری سپرده است، گفت: جنایت بزرگ تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان بی پاسخ نمی ماند.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۶۸
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، منصور شوقانی در جمع خانواده پایوران سپاه استان سمنان در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و مقام زن، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس، امنیت، سلامت و مدافع حرم اظهار داشت:دشمنان با اقدامات کوری که انجام می دهند احساس می کنند می‌توانند رابطه امام و امت را محدود کنند.
وی با اشاره حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان خاطرنشان کرد: در اعلام اولیه در شبکه های رژیم صهیونیستی با افتخار مسئولیت آن را قبول کرده و سپس با مشاهده تنفر عمومی که در سطح جهان از نتیجه این جنایت بزرگ مطرح شد کم کم عقب نشینی کرده و مسئولیت این جریان را به گروه های تکفیری سپردند.
فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه امروز همه ما برای گوش به فرمان ولایت و سربازی ولی امر در کنار هم جمع شدیم، خاطرنشان کرد: هم اکنون دشمنان ما در آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و باید بدانند که این فاجعه بزرگ پاسخ سختی را در برخواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار