خبرهای داغ:

جنایت بزرگ تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان بی پاسخ نمی ماند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (ع) استان سمنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسئولیت این اقدام جنایت کارانه خود را به گروه های تکفیری سپرده است، گفت: جنایت بزرگ تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان بی پاسخ نمی ماند.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۶۸
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، منصور شوقانی در جمع خانواده پایوران سپاه استان سمنان در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و مقام زن، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس، امنیت، سلامت و مدافع حرم اظهار داشت:دشمنان با اقدامات کوری که انجام می دهند احساس می کنند می‌توانند رابطه امام و امت را محدود کنند.
وی با اشاره حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان خاطرنشان کرد: در اعلام اولیه در شبکه های رژیم صهیونیستی با افتخار مسئولیت آن را قبول کرده و سپس با مشاهده تنفر عمومی که در سطح جهان از نتیجه این جنایت بزرگ مطرح شد کم کم عقب نشینی کرده و مسئولیت این جریان را به گروه های تکفیری سپردند.
فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه امروز همه ما برای گوش به فرمان ولایت و سربازی ولی امر در کنار هم جمع شدیم، خاطرنشان کرد: هم اکنون دشمنان ما در آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و باید بدانند که این فاجعه بزرگ پاسخ سختی را در برخواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار