خبرهای داغ:
سپاه ناحیه سمنان،ضمن محکومیت این جنایت تروریستی،همدلی و همراهی خود را با مردم داغ دیده ایران اعلام میدارد و به دشمن گوشزد میکند درخت تنومند انقلاب اسلامی با ریختن این خون های پاک و مظلوم،نه تنها ریشه کن نمیشود بلکه آبیاری خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۰۵
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سپاه ناحیه سمنان در پی محکومیت جنایت اخیر تروریستی در کرمان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

«این انقلاب‏‎ ‎‏باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزیهاست.‏‎ ‎‏بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود.» (حضرت امام خمینی ره(

 

از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی ایران،تقابل دو جبهه حق و باطل از موضوعات اساسی دنیا گردید؛انقلاب اسلامی آمد تا باطل را برای همیشه سرنگون سازد،ظالمین را از صحنه روزگار محو نماید و به داد مظلومین جهان برسد و همین اهداف والا جبهه باطل را برآن داشت که شجره طیبه انقلاب را از ریشه قطع نماید؛تلاش های گسترده ای انجام شد تا این انقلاب و این جبهه حق سرکوب گردد اما به اذن الهی و با عنایت حضرت بقیه الله(عج) نهال انقلاب اسلامی با خون پاک شهیدان آبیاری و به درختی تنومند تبدیل شد.

اینک باردیگر جبهه باطل و سردمداران آن با اقدام به جنایتی تروریستی،در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی،سعی در کمرنگ کردن نام و یاد سردار سرافزار اسلام،شهیدحاج قاسم سلیمانی و مکتب فکری و تربیتی ایشان دارند؛جنایت تروریستی اخیر در کرمان و شهادت جمعی از مردم مظلوم که تعدادی از آنان زنان و کودکان بی گناه هستند،نشان از وقاحت دشمن دارد و این حقیقت را به درستی نمایان میسازد که دشمن در راه دشمنی با مردم ما از ارتکاب هیچ جنایتی ابا ندارد!

سپاه ناحیه سمنان،ضمن محکومیت این جنایت تروریستی،همدلی و همراهی خود را با مردم داغ دیده ایران اعلام میدارد و به دشمن گوشزد میکند که با کشتن زنان و کودکان بی گناه، اوضاع خود را وخیم تر کرده و خوی حیوانی خود را به جهانیان نشان میدهید و درخت تنومند انقلاب اسلامی با ریختن این خون های پاک و مظلوم،نه تنها ریشه کن نمیشود بلکه آبیاری خواهد شد.

« ان اللَّهَ عَزِيزٌ ذُو انْتِقَامٍ»

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار