خبرهای داغ:
غلامعلی یاربیگی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه در جلسه هدایت و روشنگری حوزه اصناف سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: رمز مأیوس شدن دشمنان نظام، وحدت رویه در همه امور است.
کد خبر: ۹۵۶۷۶۴۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، غلامعلی یاربیگی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه در جلسه هدایت و روشنگری حوزه اصناف سپاه ناحیه کرمانشاه به مناسبت دهه بصیرت و هفته مقاومت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید‌القدس حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حضور حداکثری و بصیرت مدار مردم پای صندوق‌های رأی باید اولویت قرار گیرد زیرا اعتماد مردم از سرمایه‌های اجتماعی بزرگ برای انقلاب است.

وی وحدت متقابل رهبری و مردم را رکن اساسی و مهم پایداری انقلاب دانست و افزود: همین وحدت سبب مأیوس شدن دشمنان نظام است، آن‌ها انتظار نداشتند انقلاب اسلامی ۴۵ سال با بصیرت، عزت، استوار و مقتدرانه پیشروی کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه، اتحاد مردم کرمانشاه را زبانزد خاص و عام دانست و تصریح کرد: مردم استان کرمانشاه باوجود گوناگونی اقوام و زبان همواره با همدلی و اتحاد در حفظ ارزش‌های انقلاب و سرنوشت کشور سهیم بوده‌اند.

وی ادامه داد: این مردم فهیم و شجاع می‌خواهند انقلاب اسلامی با پایداری و قدرتمندانه در مقابل مستکبران ایستادگی کند.

یاربیگی، با مدنظر قرار دادن انتظارات مردم از دولت برای بسترسازی زیربنایی رشد و پیشرفت، در ادامه افزود: تمام تلاش ما این است که برای رضایت مردم و تکامل مراحل پیشرفت، زیرساخت‌های لازم را ایجاد و تکمیل کنیم، در همین راستا دولت برای احیای کارخانه‌ها و صنایع راکد و بازگرداندن آن‌ها به چرخه تولید، اقدامات اساسی و نتیجه بخشی انجام داده است.

ارسال نظرات