خبرهای داغ:
همایش حماسه ماندگار در مصلی نماز جمعه شهر قائمیه با حضور اقشار مختلف مردمی به مناسبت گرامیداشت سالروز ۹ دی ماه و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۷۳
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همایش حماسه ماندگار در مصلی نماز جمعه شهر قائمیه با حضور اقشار مختلف مردمی به مناسبت گرامیداشت سالروز ۹ دی ماه و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار شد.

حجت الاسلام توسلی مهر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوه چنار در این همایش بیان داشت: ۹ دی یک روز تاریخی و یک نمادی از اراده ملی در دفاع از انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه این روز مانند بسیاری از رخدادهای تاریخی مانند ۲۲ بهمن ماه، ۱۳ آبان ماه و ... یوم الله است، ادامه داد: روزی که یک بار دیگر، ملت عزیزمان نشان دادند خواستار حفظ استقلال، آزادگی و پایبندی به وطن و آرمان های دینی و پیشبرد جامعه با استفاده از ظرفیت های درونی جامعه، هستند.

حجت الاسلام توسلی مهر افزود: ۹ دی روز همدلی و اتحاد است ، مانند اتحاد و همدلی دوران جنگ تحمیلی که دشمنان این مرز و بوم با همه ی توان خود وارد عمل شدند و مردم متحد ایران در مقابل آنها ایستادند و اجازه ندادند تا دشمن با آن همه تجهیزات و امکانات، وجبی از خاک کشکر را تصرف کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوه چنار با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم ایران گفت: دشمنان در آرزوی ضربه زدن به کشور بوده اند و چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در دوران پس از جنگ با حربه ها و نقشه ها و فتنه های مختلف به دنبال ایجاد تفرقه بوده اند و اوج اقدامات آنها با ده ها سال برنامه ریزی مربوط به سال ۸۸ و پس از مشارکت ۴۰ میلیون نفری مردم در انتخابات می باشد ، اما مردم ایران دگربار مانند دوران جنگ تحمیلی وارد صحنه دفاع از کشور شدند و در ۹ دی ماه ۸۸ دست به حرکت عظیم بصیرتی زدند و فتنه های دشمن را نقشه بر آب کردند.

وی گفت: آن حرکت اعلام اراده ملی برای حفظ استقلال و پایبندی به کشور بود و مردم با حضورشان نشان دادند ملت ایران با تفکرات مختلف و گویش ها وزبان های مختلف همواره بر حفظ آرمان های انقلاب اسلامی ایران تاکید دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها