خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده هوا فضای سپاه :

اقتدار نظام محصول کار شهداست

مشاور عالی فرمانده هوا فضای سپاه در یادواره سرداران امیران و ۲۲۳ شهید شهرستان سروستان گفت: اقتدار نظام محصول کار شهداست.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۷۷
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یادواره سرداران امیران و ۲۲۳ شهید شهرستان سروستان و گروه ۵۶ حضرت یونس علیه السلام در مسجد جامع با حضور مسولین و نیروهای نظامی و خانواده معظم شهدا جانبازان ایثارگران بسیجیان و مردم همیشه در صحنه سروستان برگزار شد.

سردار بلالی مشاور عالی فرمانده هوا فضای سپاه در این برنامه گفت: برگزاری یادواره شهدا نشانگر این است که ما برای اینکه آینده کشور به آن نقطه‌ای که رهبر معظم انقلاب فرمودند، یعنی تمدن نوین اسلامی برسد این جلسات را برگزار می‌کنیم.

‌وی گفت: شهدا به گونه‌ای رفتار کردند که وجبی از خاک کشور کم نشود، چراکه آنها به ما اقتدار دادند.

مشاور عالی فرمانده هوا فضای سپاه اظهار کرد: آمریکایی‌ها از مسیر هوایی که در خلیج‌فارس مربوط به کشور ما است، عبور می‌کنند و پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری از پایگاه‌های کشورهای خلیج بلند می‌شود و خط آتش ما را قطع و به سمت چابهار می‌رود و در بازگشت نیروهای هوافضای سپاه اخطار می‌دهند که از قوانین هوافضا عبور و به حریم فضایی تجاوز کردید.

وی ادامه داد: در این راستا آمریکایی‌ها به ۴ اخطار توجه نمی‌کنند و در ۳۰ خرداد سال ۱۳۹۸ با سامانه پدافندی سوم خرداد سامانه ساخت هوافضا و نیروهای مسلح، شلیک و هواپیما به کف دریا می‌افتد.

سردار بلالی متذکر شد: این اقتدار نظام محصول کار شهداست و آمریکا مشاهده می‌کند ما آماده پاسخ به هر تجاوزی در خاکمان هستیم.

در ادامه برنامه مداح اهل بیت به ذکر مصیبت پرداخت.و همچنین گروه سرود دختران حاج قاسم اجرای زیبا انجام دادند.

در حاشیه این برنامه غرفه های فرهنگی و اقتصاد مقاومتی نیز دایر بود.

به گزارش بسیج، این برنامه به همت سپاه ناحیه سروستان و گروه ۵۶ حضرت یونس و همچنین ستاد بزرگداشت شهدای شهرستان اجرا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار