خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، همایش بزرگ ۲۰۰۰ نفری دختران حاج قاسم در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۶۴
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی عبدی با اشاره به برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در استان، اظهار داشت: سالگرد شهادت این سردار شهید از 13 تا 19 دی‌ماه به عنوان هفته مقاومت نامگذاری شده و شعار محوری امسال «شهیدالقدس» انتخاب شده است.

وی از اعزام دو کاروان در روزهای 13 و 14 آبان‌ماه به کرمان خبرداد و عنوان کرد: برنامه‌های این هفته به صورت مردمی برگزار می‌شود و دستگاه‌ها انگیزه بسیار خوبی برای اجرای این یادواره‌ها و گرامیداشت مراسمات دارند.

عبدی گفت: مقرر شده همایش بزرگ دختران حاج قاسم روز پنجشنبه هفتم دی ماه 1402 با حضور بیش از 2000 دانش‌آموز دختر کرمانشاهی و با سخنرانی سلمان محمدیف مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در حسینیه شهدا باغ فردوس رأس ساعت 9 صبح برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تفکر و فرهنگ حاج قاسم می‌تواند نجات دهنده باشد، افزود: نقطه همگرایی تمام جریانات سیاسی سردار سلیمانی است و این برنامه‌ها فرصتی برای زنده نگهداشتن یاد این شهید است.

وی با اشاره به برنامه‌های نهم دی ماه به عنوان روز بصیرت گفت: برنامه‌های امسال نهم دی ماه با شعار «بازخوانی فتنه‌های آمریکایی صهیونیستی» برگزار می‌شود و به همین مناسبت در این روز مراسمی رأس ساعت 8 با حضور صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حسینیه ثارلله کرمانشاه برگزار می‌شود.

عبدی افزود: همچنین در نهم دی‌ماه برنامه‌های تبیینی در پادگان شهدا و دانشگاه رازی با حضور صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مسلحت نطام، اساتید و دانشجویان استان برگزار می‌شود و مشابه این برنامه در دیگر شهرستان‌های استان هم در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات