خبرهای داغ:
روابط عمومی سپاه ناحیه سمنان با صدور پیامی شهادت "سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی" از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۶۵۵۹۲
|
۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در پیام روابط عمومی سپاه ناحیه سمنان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم "وَ الَّذینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللهُ رِزْقًا حَسَنًا".

در این پیام افزوده شده است: بار دیگر عجز و استیصال رژیم کودک‌کش صهیونیستی در پی شکست‌های آن رژیم غاصب در مقابل مردم و جبهه مقاومت در غزه، با جنایتی دیگر و شهادت مجاهدی مخلص آشکار شد.

روابط عمومی سپاه ناحیه سمنان در این پیام تصریح کرده است: شهادت سردار سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی از قدیمی‌ترین مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و همرزم رشید سردار حاج قاسم سلیمانی را به ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا ، خانواده معظم آن شهید، رزمندگان جبهه مقاومت و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

سردار سیدرضی موسوی از مستشاران باسابقه سپاه روز دوشنبه چهارم دی ماه امسال، در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار