خبرهای داغ:

جامه عمل پوشاندن به سخنان رهبر انقلاب، از اهداف نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» در استان فارس است

نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» در استان فارس پیش از ظهر امروز با حضور ۱۵ تیم، در محل پارک علم و فناوری آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۰۹۹
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» در استان فارس پیش از ظهر امروز با حضور ۱۵ تیم، در محل پارک علم و فناوری آغاز شد.

این رویداد رسانه‌ای که با محورهای جهاد تبین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین برگزار می‌شود، شاخص‌های ارزیابی آن شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب است.

مهدی آدینه در آیین ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: هدف این جامه عمل پوشاندن به سخنان رهبر انقلاب است؛ انتظار خاص رهبر از رسانه‌ها امیدآفرینی در کشور است.

دبیر رویداد جام رسانه امید ادامه داد: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از آینده انقلاب است؛ در حقیقت دشمن در تلاش است تا شرایطی فراهم کند که مردم نتوانند درست تصمیم بگیرند، به آینده امیدوار باشند و پیشرفت‌ها را ببینند.

او هدف اصلی این رویداد را امیدآفرینی در همه حوزه‌ها دانست و گفت: در استان فارس تمرکز این رویداد بر شرکت‌های دانش‌بنیان است؛ معرفی خدمات و کار‌های دیده نشده شرکت‌های دانش‌بنیان و مهیا شدن شرایط برای حمایت از این شرکت‌ها از اهداف این رویداد است.

آدینه افزود: استان فارس از ۳۷۰رسانه رسمی از خبرگزاری‌ها گرفته تا مطبوعات و پایگاه‌های خبری بهره می‌برد؛ این در حالیست که همه زیرمجموعه‌های رسانه‌ای از جمله فضای مجازی نیز جزو رسانه محسوب می‌شود.

او اضافه کرد: با برگزاری این رویداد درصدد هستیم تمام پتانسیل رسانه‌ای استان فارس را پای کار بیاوریم و با انعکاس پیشرفت استان در مسیر امید آفرینی گام برداریم.

ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس پوستر و اینفوگرافی، کلیپ موبایلی قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است که آدینه با اشاره به آن گفت: محل انتشار آثار تولید شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی بوده و تیم‌های شرکت ‌کننده در قالب گروه‌های ۳ تا ۵ نفره تا ۲۴ ساعت در این رویداد به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، نام هر کدام از تیم‌های رسانه‌ای شرکت کننده به نام یکی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مزین شده و تیم پاپگاه خبری خط فارس با نام شهید رهبر وارد این رقابت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار