خبرهای داغ:
مدیر کل ثبت احوال گلستان:

۲۳ هزار و ۱۲۱ تولد در گلستان ثبت شد

مدیرکل ثبت احوال گلستان از ثبت ۲۳ هزار و ۱۲۱رتولد در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۵۰۷۸
|
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان گلستان؛ حمیدرضا مطیع پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در ۹ ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۳ هزار و ۱۲۱ واقعه تولد در ۹ ماهه نخست سال جاری در گلستان اتفاق افتاده است.

23 هزار و 121 تولد در گلستان ثبت شد

وی از افزایش رشد موالید در گلستان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه در سال جاری ۴.۶ درصد نرخ جمعیت در گلستان رشد یافته است و این درحالی است که در سال گذشته ۲۲ هزار و ۱۱۲ واقعه تولد در گلستان به ثبت رسید.

مدیرکل ثبت احوال گلستان با بیان اینکه مراوه تپه بیشترین آمار تولد را به خود اختصاص داد، ابراز کرد: شهرستان مراوه تپه با نرخ رشد ۱۸.۷ درصد توانست بیشترین آمار تولد در استان گلستان را به خود اختصاص دهد.

مطیع با بیان اینکه شهرستان بندرگز کمترین میزان تولد در استان گلستان را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: شهرستان بندرگز با منفی ۶.۵ درصد کمترین نرخ رشد تولد را در گلستان به خود اختصاص داده است، اما درمجموع گلستان در زمینه تولد با رشد ۴.۶ درصدی روند صعودی داشته است.

وی با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۵۳ فوت در گلستان به ثبت رسیده است، افزود: در ۹ ماهه نخست سال جاری تعداد ۷ هزار و ۵۳ فوتی در گلستان به ثبت رسیده است این درحالی است که در سال گذشته ۲.۶ درصد افزایش فوتی را در این استان شاهد هستیم.

مطیع با بیان اینکه شهرستان کردکوی با ثبت ۱۸.۵ درصد فوتی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است، افزود: شهرستان مراوه تپه با کاهش ۷.۱ درصد فوتی توانست کمترین آمار فوتی در استان را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل ثبت احوال گلستان از ثبت ۱۱ هزار و ۲۷۹ ازدواج در گلستان خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه آمار ازدواج در گلستان نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته است.

وی با اشاره به اینکه گالیکش با ثبت ۱.۹ درصد ازدواج توانست بیشترین امار ازدواج را در گلستان به خود اختصاص دهد، گفت: شهرستان بندرگز با ثبت ۱۹.۴ درصد کمترین میزان ازدواج را در گلستان به خود اختصاص داده است.

مدیرکل ثبت احوال گلستان ابراز کرد: در سال گذشته ۱۱ هزار و ۸۴۲ ازدواج در گلستان به ثبت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار