خبرهای داغ:
رئیس جمهور:

خلیج گرگان یک فرصت برای منطقه است / هیچگونه فساد و رانت در این دولت مورد پذیرش نیست

آیت الله سیدابراهیم رئیسی گفت: امروز سمت من و شما خدمتگزاری به مردم است کوچکترین فساد اداری در این دولت به هیچ عنوان قابل قبول نیست مردم با مراجعه به ادارات باید احساس کنند که گره از مشکل شان باز خوهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۶۷۷
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

خلیج گرگان یک فرصت برای منطقه است /   هیچگونه فساد و رانت در این دولت به مورد پذیرش نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در دیدار با مردم گلستان در مصلای نماز جمعه گرگان گفت: مردم ما در همه عرصه ها خوش درخشیدند، چه قبل از انقلاب چه بعد از انقلاب و چه الان. مردمی که با هر عقیده و قوم و مذهب وفادار به نظام و ارزشهای اسلامی هستند.

وی افزود: کشور ما با حضور شما زنان مردان و نیروهای جوان دارای اقتدار است. اولین مولفه قدرت، مردم همیشه در صحنه هستند و آنچه که دشمن را مایوس کرده است همین اتحاد مردم ماست.نیروهای مسلح و  بسیج از مولفه های قدرت هستند. پیشرفت های شگفت آوری که علیرغم تحریم‌ها در کشور به وجود آمده است مولفه قدرت است.

دکتر رئیسی اظهار داشت: امت اسلامی، امروز نیروی مقاومت و وفادار به اسلام را شکل داده و به منطقه یک شکل جدید داده است. این گروه مقاومت که هفتاد روز مقاومت می‌کند و همه را شگفت زده کرده است چه قدرتی است که آنها را مقاوم نگه داشته است.و قطعا این نیروی اتکای به خداست.

رئیس جمهور عنوان کرد: دشمنان در دهه های مختلف خواستند انقلاب را متوقف کنند، نتوانستند. چون مردم ما تصمیم گرفته اند این کشور را یک کشور پیشرفته کنند.خواستند تولید و رشد اقتصادی و رشد علم و فناوری و صنعت نظامی مارا متوقف کنند اما نتوانستند. چون ملت ایران اراده کرده است که‌در مقابل آنها مقاومت کنند.

وی تصریح کرد: کشور ما می تواند در کالای اساسی مستقل باشد و به بیرون اتکا نکند و از وارد کننده به صادر کننده تبدیل شود،  نمونه آن را در تولید واکسن کرونا دیدیم.

آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در دولت و به تبعیت از منویات مقام معظم رهبری به دنبال رونق تولید هستیم و برنامه دولت این است که از همه ظرفیت ها استفاده کند. 

وی با اشاره به سفر اول عنوان کرد: در سفر اول با مشاهده خلیج گرگان دریافتیم که این خلیج یک فرصت برای استان است و دوستان ما دست به‌کار شدند و تلاش آغاز شد و خوشحالیم که امروز می بینیم که لایروبی با موفقیت انجام شد و این تهدید به یک فرصت برای مردم منطقه تبدیل شد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد؛ در ارتباط با پتروشیمی وزیر نفت مامور شد با هلدینگ خلیج فارس مذاکره کرد تا موانع این پتروشیمی برطرف گردد تا مردم عزیز استان از این نعمت نیز بهره مند شود.

رئیس دولت سیزدهم اشاره کرد: در سد نرماب بیش از ۱۵ سال هزینه کردیم و بعد از این هم هزینه خواهیم کرد تا این سد نیز زودتر افتتاح شود.

آیت الله رئیسی افزود: در ۳۶۰۰ روستا در کشور آب رسانی انجام شده است و در ادامه نیز ۱۰ هزار روستای دیگر نیز آب رسانی خواهد شد. 

وی اظهار داشت: ۴۵۰۰ میلیارد تومان اصلاح راههای مواصلاتی در استان انجام شده است. ۲۶۰۰ مسکن تحویل شد ۳۶۰۰ مسکن در این سفر نیز تحویل متقاضیان خواهد شد  در ادامه  ۴۱ هزار مسکن در استان ساخته و تحویل متقاضیان خواهد شد.

آیت الله رئیسی با توصیه به مدیران گفت: امروز سمت من و شما خدمتگزاری به مردم است کوچکترین فساد اداری در این دولت به هیچ عنوان قابل قبول نیست مردم با مراجعه به ادارات باید احساس کنند که گره از مشکل شان باز خوهد شد.

وی عنوان کرد:دشمن می خواهد یاس را در بین مردم به نا امیدی تبدیل کند ما باید در همه بخش‌ها امید آفرینی کنیم و آنهایی که می خواهند مردم را نا امید کنند را مایوس کنیم.

آیت الله رئیسی در پایان تصریح کرد: آینده بسیار روشن است ، آینده ای که امام و رهبری ترسیم کرده اند، بسیار روشن است و در منطقه پیروزی از آن فلسطین است و در کشور نیز پیروزی از آن ملت است.دولت با همه توان تلاش می کند آنچه که از سوی دولت وعده داده شده است را محقق کند و به عنوان یه دولت صادق الوعده به وعده های خود عمل خواهد کرد. آنچه  این دوره از سفر ما را، سفر نشاط آوری می کند ، آن کارهایی است که انجام شده است و حل مشکلاتی که مردم از آن رنج می برند، می باشد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار