خبرهای داغ:
پیکر مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بر روی دوش مردم شهید پرور روستای لاسجرد در سرخه تشییع شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۳۶
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام فاطمیه، مراسم عزاداری در تکیه حضرت زهرا (س) روستای لاسجرد در سرخه با همکاری پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله برادران لاسجرد با حضور عموم اهالی برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم عزاداری و سوگواری فاطمی با تلاوت قرآن، قرائت حدیث شریف کسا، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جلالی امام جماعت روستا و مداحی جعفر غلام برگزار شد.

او افزود: همچنین مراسم تشییع شهید گمنام با حضور مسئولین، مردم و بسیجیان انقلابی و ولایتمدار لاسجرد برپا و در پایان مراسم از عزاداران با اطعام سفره حضرت زهرا (س) پذیرایی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله برادران لاسجرد با بیان اینکه با بیان اینکه لازمه رسیدن به آرمان های نهایی انقلاب اسلامی، زنده نگه داشتن نام و یاد و راه شهداست، تصریح کرد: هدف از برگزاری یادواره ها استمرار راه شهدا است.

معینیان بیان داشت: مزد و عظمت معامله با خدا این است که امروز استخوان و پلاک شهدا، طوطیای چشم ما و عرش و ملکوت می‌شود، قداست و عظمت شهید به اندازه‌ای است که همه باید در برابر آن سر فرود بیاورند و این کمترین اجر و پاداش شهید است.

او خاطرنشان کرد: در راستای برنامه های اجرایی، گشت عملیاتی و محله محور بسیج با حضور چهار نفر از بسیجیان پایگاه از ساعت بیست و دو الی دو و سی دقیقه در روستا انجام شد.

گفتنی است پویش نذر فاطمی با هدف پذیرایی از عزاداران حضرت فاطمه زهرا (س) به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه انجام و گشت شبانه توسط بسیجیان این روستا از ساعت بیست و دو تا یک و سی دقیقه بامداد برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار