سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور در پیامی سوم جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۶۴۰۵۰
|
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

پیام تسلیت فرمانده سپاه انصار الحسین ( ع)  شهرستان گناوه

به گزارش خبرگزاری بسیج گناوه درمتن پیام سرهنگ حاجی پور آمده است، پیروی و اطاعت از پیامبر خدا و حامی ولایت و امامت امیر المؤمنین (ع) درس مهمی است که آن حضرت به جهانیان داد تا انسان راه سعادت و نجات را در پیش گیرد، چرا که هر کس به ریسمان ولایت تمسک جست بی تردید راه حق و حقیقت را برگزیده است.

شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه‌ای تاریخی نیست؛ بلکه آموزه‌ای متعالی در باب ولایت مداری و دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) است.
حضرت فاطمه زهرا (س) دختر گرامی پیامبر اکرم (ص) علیرغم حیات کوتاه، الگوی خوبی برای همه بشریت و مسلمانان جهان هستند.
این شخصیت برجسته، ام الحسنین حضرت فاطمه (س) که از سوی پدر بزرگوارشان حضرت محمد مصطفی (ص) «ام ابیها» لقب گرفتند، اسوه‌ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تا کنون است که می‌توان به سیره عملی ایشان در همسرداری، تربیت فرزند، خانه داری، روابط اجتماعی و به ویژه حجاب استناد نمود.
اینجانب فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی بالاخص مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان گناوه تسلیت عرض نموده، از خداوند منان توفیق تفکر و تعمق در سیره و زندگی بزرگان دین مبین اسلام بالاخص حضرت فاطمه (س) را مسألت می‌نمایم.

ارسال نظرات