خبرهای داغ:
عضو مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی یادواره شهید خانگی و مسابقه فوتسال در رده نونهالان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۳۸۵۷
|
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام فاطمیه، ویژه برنامه روضه خانگی همراه با یادواره شهید محمدعلی جلال ‌‌با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین احسانی امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) با مداحی محمد امین جمال به همت مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال عضو مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه در حاشیه برپایی ایم یادواره در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهیدان در اوج مظلومیت در برابر دشمنان ایستادند و به معنی واقعی کلمه شجاعت ، غیرت ، مردانگی و از خود گذشتگی را به نمایش گذاشتند.

او افزود: امروز هر چه داریم از شهدا داریم و باید همه نسبت به مقام شامخ این عزیزان در حد توان خود ادای دین کنند چون همه بدهکار شهدا هستیم.

عضو مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه ادامه داد: امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده اند و با استفاده از ابزار رسانه در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.

جلال بیان داشت: همچنین به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ایستگاه صلواتی و چایخانه حضرت در محوطه بیرونی مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برپا شد.

او با اشاره به برپایی مراسم سوگواری و عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد محله گفت: این مراسم با مداحی حمید بافتی و مراسم بزرگداشت ایام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد شعبانی (از شهر مقدس قم) با مداحی احسان فکوری برگزار و در پایان با توزیع اطعام از عزاداران پذیرایی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: حلقه ورزشی نونهالان شهید محمدتقی فیض با محوریت مباحث مطرح شده درباره انتخاب افراد برای مسابقه تشکیل و در ادامه ورزش مفرح فوتسال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه ویژه نونهالان و بازی دوستانه فوتبال نونهالان (زیر ۱۰سال) بین تیم های پایگاه امام علی بن ابیطالب (ع) و پایگاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار و این مسابقه با نتیجه ۳_۳ به تساوی رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار