خبرهای داغ:
محفل شب نشینی با شهدا به همت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه با هدف تجدید پیمان و بیعت دوباره نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۶۷۴
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، محفل شب نشینی شهدا با حضور خواهران پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در گلزار شهدای سرخه در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

میزبانی محفل شب نشینی با شهدا با شرکت نوجوانان حلقه شهید محمدحسین احسانی، جوانان حلقه شهیدان قاضی، شهید علیرضا ابراهیمی و پیشکسوتان بسیجی این پایگاه انجام شد.

اسماعیل ادهم راوی دوران دفاع مقدس در این جمع اظهار کرد: برنامه خاطره گویی از سال 97 آغاز و تاکنون با یاری خداوند و به همت شهدا در گلزار شهدا به صورت هفتگی با حضور رزمندگان، مسئولین شهرستان و عموم مردم شهیدپرور سرخه در حال برگزاری است.

او افزود: آنچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

راوی دوران دفاع مقدس ادامه داد: امنیت و اقتدار کنونی کشور در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ما امروز وظیفه داریم تا با سرمشق‌گیری از شهدا در راستای آبادانی و اعتلای هر چه بیشتر کشور گام برداشته و تمامی نقشه‌های دشمنان را برای ضربه زدن به پایه‌های نظام خنثی کنیم.

در ادامه خاطرات دوران دفاع مقدس توسط راویان عنوان و زیارت پر فیض عاشورا قرائت شد.

گفتنی است پذیرایی از مهمانان شهدا به همت جهادگران بسیجی شهیده هاجر بیگم سیادت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) تهیه شد.

طاهره فیض فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در گفتگو با خبرنگار ما هدف از این برنامه را آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با عملیات و محیط جبهه و رزمندگان و شهدا و تجدید میثاق با شهدا عنوان کرد و اظهار کرد: امید آن داریم که نوجوانان و جوانان پایگاه همیشه در راه و سیره شهدا حرکت کنند و ادامه دهنده راه آنها در دفاع از انقلاب و ولایت باشند.

لازم به ذکر است این محفل با همت مجمع پیشکسوتان و انجمن راویان دفاع مقدس شهرستان سرخه برگزار می شود .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار