خبرهای داغ:
فرماندار اسلام آبادغرب گفت: زمانی که انقلاب اسلامی شکل گرفت بسیج یک نهال نوپا بود، الان یک درخت تنومندی شده به‌طوریکه شاخ و برگ این درخت تا قلب اروپا رفته است.
کد خبر: ۹۵۵۹۸۳۴
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمانشاه، حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آبادغرب در دیدار هنرمندان بسیجی این شهرستان، اظهار کرد: بسیج مختص یک هفته نیست هر روز بسیج است، بسیج را باید به نسل جدید  القاء کرد و بسیج یک تفکر است مجموعه از خوبی‌ها که دور هم‌جمع شده است. 

وی تصریح کرد: زمانی که انقلاب اسلامی شکل گرفت بسیج یک نهال نوپا بود الان یک درخت تنومندی شده که فرانسه و انگلیس و تمام اروپا بسیج شده که شاخ و برگ این درخت تا قلب اروپا رفته است.

 بهزاد یوسف‌وند فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب امروز در مراسم دیدار هنرمندان بسیجی با فرماندار این شهرستان، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در ارتقای جایگاه زن نقش مهمی داشته به طوریکه سبب تحول جایگاه زن در جامعه شده، لذا حق زیادی بر بشریت و خالقیت کل هستی دارد. ما باید در اسلام و انقلاب اهمیت زیادی به زن و مقام و جایگاه زن دهیم. 

وی تصریح کرد: در بحث هنر بزرگ‌ترین هنر و هنرمند خداوند متعال است که بالاترین هنر در خلقت هستند در گوشه گوشه زوایای زندگی اگر نگاه کنیم بالاترین هنرمند خداوند را می‌بینیم.

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: خداوند به عزیزان هنرمند توفیقی داده تا همه عرصه‌ها  و زمینه‌های مختلف  از نویسندگی، شعر و شاعری گرفته تا رسانه، ورزش و خیلی از مسائل دیگر بدرخشند که بحمدالله اسلام‌آباغرب در همه عرصه‌ها  از ظرفیت و پتانسیل خوبی برخوردار است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار