خبرهای داغ:
سردار سلیمانی در آئین بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج در شیراز مطرح کرد:

گروه‌های جهادی و بسیجیان بی‌ادعا در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند

آئین بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی متمرکز بسیج و افتتاح یک هزار و چهارصدمین روستای آبرسانی شده توسط گروه‌های جهادی با حضور سردار سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین و سردار زهرایی در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۳۴۵
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آئین بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی متمرکز بسیج و افتتاح یک هزار و چهارصدمین روستای آبرسانی شده توسط گروه‌های جهادی با حضور سردار سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در شیراز و سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد.

آئین بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی متمرکز بسیج در شیراز/ اعطای گواهینامه صلاحیت فنی به گروه‌های جهادی تخصصی فارس

سردار سلیمانی اظهار داشت: گروه‌های جهادی و بسیجیان بی‌ادعا در خط مقدم جهاد خدمت‌رسانی به مردم هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تایید کرد: تلاش جهت رفع یا کاهش محرومیت از سیمای مستضعفین، آبرسانی به مناطق دوردست، ساخت مسکن برای محرومان، استفاده از ظرفیت خیرین در جهت خدمت به مردم، تأمین جهیزیه، نذر رهایی زندانیان غیرعمد و اشتغالزایی در همین راستا است.

امروز همچنین عملیات اجرایی طرح ملی آبخیز تا جالیز به میزبانی سپاه فجر آغاز شد.

سردار زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در این آیین گفت: اگر بخواهیم کار‌ مردمی انجام دهیم، بسیج بهترین راه است.

فرمانده سپاه فجر فارس نیز در این مراسم اظهار داشت: در استان فارس در موضوع راه روستایی بین مزارع و گلزار شهدا اقدامات خوبی انجام شده است؛ در این بخش درمجموع 3 هزار کیلومترمربع آسفالت و زیرسازی شده که بخشی با همت بسیج سازندگی و بخشی هم با همیاری نمایندگان و دیگر نهادها انجام شده است.

به گفته سردار یدالله بوعلی در موضوع مسکن، بیش از یک هزار و 200 مسکن با همکاری سپاه احداث شده است.

وی افزود: همچنین پیش‌بینی شده بود که با همکاری شهرداری شیراز مرمت یک هزار واحد مسکونی در مناطق محروم در دستور کار قرار گیرد که تاکنون 700واحد مرمت و تحویل شده است.

سردار بوعلی با بیان اینکه در موضوع آبرسانی هم بیش از 70درصد کارِ پیش‌بینی شده، انجام شده و بقیه تا دهه فجر به پایان می‌رسد، یادآور شد: بجز پروژه‌های قرارگاه امام حسن (ع)، با تعامل با فرمانداری‌ها کار آبرسانی به 40‌روستا به سرانجام رسیده است.

در سطح استان فارس بیش از پنج هزار گروه جهادی فعال وجود دارد که در حوزه‌های مختلف و تخصصی برای رفع محرومیت تلاش می‌کنند.

به گزارش بسیج، در ادامه این برنامه، از قاب هوشمند نشان قهرمانی شهید و پوستر کنگره امیران، سرداران و ۱۵هزار شهید فارس رونمایی، و به گروه‌های جهادی تخصصی بسیج سازندگی، گواهینامه صلاحیت فنی اعطا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار