خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گمیشان:

ورود بسیج به جنگ، صحنه جنگ را تغییر داد/ تفکر بسیجی تفکر فرا ملی است

سرهنگ پاسدار حسن اخلی گفت: بعد از جنگ هم ما شاهد این بودیم که مقام معظم رهبری دستور تشکیل بسیج سازندگی را صادر کردند و بسیج در قالب گروه های جهادی در عرصه‌های مختلف خدمات بیشمار در اقصی نقاط کشور ارائه داد
کد خبر: ۹۵۵۸۹۷۹
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

ورود بسیج به جنگ، صحنه جنگ را تغییر داد/ تفکر بسیجی تفکر فرا ملی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار حسن اخلی فرمانده سپاه گمیشان در تجمع باشکوه بسیجیان شهرستان گمیشان به مناسبت یوم الله پنجم آذر گفت:  پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان پیرو خط امام و تهدید نظامی آمریکا؛ امام راحل فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد و با تشکیل بسیج یک فرصت عظیم  در برابر یک تهدید بزرگ شکل گرفت.

وی افزود:  در جریان دفاع مقدس وقتی هنوز بسیج وارد جبهه‌ها نشده بود شهرها و روستاهای ما یکی پس از دیگری سقوط می‌کردند  ولی با ورود بسیج در  صحنه جنگ تغییر کرد و پیروزی‌های مختلف از جمله عملیات‌های بیت المقدس والفجر ۸ و ‌.. به ارمغان رسید

اخلی اظهار داشت: بعد از جنگ هم ما شاهد این بودیم که مقام معظم رهبری دستور تشکیل بسیج سازندگی را صادر کردند و بسیج در قالب گروه های جهادی در عرصه‌های مختلف اقدام به ارائه خدمات بیشمار در اقصی نقاط کشور شد.

فرمانده سپاه گمیشان تصریح کرد: تفکر بسیجی تفکر فرا ملی است امروز تفکر بسیجی در لبنان، فلسطین و سایر کشورها وجود دارد.

وی در پایان گفت: ما امسال شاهد یک رویداد مهم هستیم و آن هم انتخابات است انشاالله شما بسیجیان با حضور پرشور خود در پای صندق های رای مشت محکمی به دهان استکبار جهانی خواهید زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار