خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر خبر داد:

اهدای ۶۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان/ افتتاح اولین دارالقرآن بسیج شیراز

اولین دارالقرآن بسیج شیراز در هفته بسیج و با حضور فرمانده سپاه فجر فارس افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۸۴۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یداله بوعلی در بازدید از ویژه برنامه های شاخص هفته بسیج در سپاه ثارالله (علیه السلام) شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، گفت: با تلاش همه جانبه بسیجیان، فارس بعنوان یک استان موفق و برتر در موضوع کمک به نیازمندان و توزیع بسته های معیشتی در سطح کشور معرفی شده است.

وی افزود: در مراسم امروز بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان که از طرف خیرین نیک اندیش آماده سازی شده به نیازمندان اهدا شد. فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: بسیجیان فارس در موضوع آزادی زندانیان جرائم غیرعمد (نذر رهایی)، توزیع بسته های معیشتی و طرح های آبرسانی به مناطق محروم برای استان افتخار آفرینی کرده اند.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ و سبکِ زندگی قرآنی در جامعه، گفت: بمناسبت هفته بسیج اولین دارالقرآن بسیج در شیراز با تلاش ناحیه بسیج ثارالله (علیه السلام) آغاز بکار کرد.

سردار بوعلی با اشاره به برگزاری یادواره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس، گفت: به همین مناسبت اجرای ویژه برنامه ها و طرح های قرآنی از جمله ختم قرآن و تربیت حافظان قرآن کریم به نیت شهدای فارس بصورت جدی و منسجم پیگیری می شود. انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار