فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه در آیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه گفت : تفکر بسیجی برگرفته از فرهنگ دینی و حسینی گسترش یافته و مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است.
کد خبر: ۹۵۵۷۷۶۷
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴

تفکر بسیجی مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه در آیین غبارروبی گلزار شهدای گناوه به مناسبت هفته بسیج اظهارکرد: تاسیس بسیج از مهم‌ترین و اثرگذارترین اندیشه‌های امام خمینی (ره) بوده که موجب تثبیت نظام و صدور انقلاب به سرتاسر دنیا از آن نشات گرفته است.

وی افزود: تفکر بسیجی برگرفته از فرهنگ دینی و حسینی گسترش یافته و مرز‌های جغرافیایی را در نوردیده است.

حاجی پور اضافه نمود: شجره طیبه بسیج به عنوان یک نهاد الهی و مردمی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و خدمات خالصانه به مردم در کنار سپاه تاسیس و منشا خدمات زیادی تاکنون بوده است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج الگوی بسیاری از کشور‌ها شده است، تصریح کرد: دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی از وظایف مهم بسیج است که همواره در این عرصه‌ها حضور فعال و درخشان داشته است.

تفکر بسیجی مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: امنیت، اقتدار و صلابت نظام به برکت خون شهدا به دست آمده است.

وی یادآورشد: به مناسبت هفته بسیج ۳۱۳ برنامه در این شهرستان پیش بینی شده که ۸۰ برنامه آن شاخص است.

در این آیین مسئولان به همراه دیگر اقشار و اعضای پایگاه‌های بسیج، ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه، مزار شهدا را غبارروبی کردند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر ۲۳۰ شهید در دوران دفاع مقدس تفدیم میهن و انقلاب کرده است.

 

پایان خبر/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار