امام جمعه بخش بندر ریگ گناوه در دیدار فرمانده سپاه گناوه، جمعی از پاسداران و بسیجیان بخش بندر ریگ شهرستان گناوه گفت : تشکیل بسیج از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود.
کد خبر: ۹۵۵۶۳۵۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

تشکیل بسیج از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود

به گزارش خبر گزاری بسیج از گناوه، حجت الاسلام والمسلمین علی مصلح اظهار داشت: بسیج تنها در راه خدا قدم برمی دارد.

وی افزود: تربیت یافتگان این تشکیلات بصیرتی نام و نشان را در گمنامی و بی نامی یافته اند که نمونه بارز آن شهیدان والامقامی است که در راه انقلاب جان خودرا اهدا نموده اند.

وی گفت: امام خمینی (ره) بسیج را به سپاه انقلاب اسلامی متصل کردند و در پیام دوم آذرسال ۶۸ فرمودند بسیج یقینا از الطاف الهی است.

حجت الاسلام اضافه کرد: روز به روز فرهنگ و تفکر بسیجی نه تنها در جامعه ما بلکه در سایر جوامع دیگر در حال گسترش و توسعه بوده و این نشان از خاص بودن بسیج می‌باشد.

در ابتدای این دیدار فرمانده ناحیه سپاه انصار الحسین علیه السلام شهرستان گناوه، ضمن تبریک هفته بسیج بیان داشت: شهرستان گناوه یکی از پر افتخار‌ترین شهر‌های کشور است که با تعداد بالای رزمنده هشت سال دفاع مقدس و ۲۳۰ شهید دارای بسیجان جان برکفی است که افتخاراتشان خدمت به مردم و ولایت مداری می‌باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گناوه در ادامه افزود: تفکر بسیجی یعنی این که کار را برای رضای خدا باید انجام داد.

وی اضافه نمود: بسیج دارای روحیه جهادی و از خود گذشتگی است و این نشان از اخلاص بسیج می‌باشد چرا که همین اخلاص بسیج باعث شده تا یک جایگاه ویژه در بین آحاد مردم جامعه داشته باشد.

تشکیل بسیج از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود


در پایان این دیدار نیز با اهدای لوح تمثال سردار مقاومت از امام جمعه بخش ریگ تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار