خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز کلید طلایی حل همه مشکلات شجره طیبه بسیج است و به برکت بسیج شاهد پیروزی زیادی در جبهه مقاومت هستیم.
کد خبر: ۹۵۵۶۲۱۷
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته بسیج و همزمان با چهل و چهارمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل ویژه برنامه گردهمایی فرماندهان بسیج و سپاه شهرستان سرخه در هیئات سید الشهدا سرخه با شعار «بسیج امید ملت است» برگزار شد.

این برنامه با حضور سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع فرماندهان پیشکسوت بسیج و سپاه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در جهت بزرگداشتهفته بسیج برگزار شد.

در این نشست سردار شوقانی با اشاره به اینکه بسیج امروز به معنای تام خود یعنی تبدیل تهدیدها به فرصت هاست، اظهار کرد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی و حضور ناوهای آمریکایی در خلیج فارس حضرت امام  (ره) در چنین شرایط زمانی، شجره طیبه بسیج را ایجاد و امروز کلید طلایی حل همه مشکلات شجره طیبه بسیج است و به برکت بسیج شاهد پیروزی زیادی در جبهه مقاومت هستیم.

او افزود: در جنگ ترکیبی باید در هر محله یک تاکتیک اجرایی داشته باشیم تا با حرکات و پشتکار خود گام موثری در تحقق تمدن اسلامی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) داشته باشیم. 

لازم بذکر است این مراسم با خاطره گویی فرماندهان پیشکسوت سپاه و بسیج عرصه جهاد و شهادت و اهدای جوایز همراه بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار