فرمانده سپاه انصار الحسین ( ع) گناوه گفت: در هفته مبارک بسیج ۳۱۳برنامه در این شهرستان اجرا می شود
کد خبر: ۹۵۵۵۴۹۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

در هفته مبارک بسیج ۳۱۳ برنامه در گناوه اجرا می شود

به گزارش خبر گزاری بسیج از گناوه ،سرهنگ شهسوار حاجی پوردر نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت : از مجموع۳۱۳ برنامه‌های پیش بینی شده ۸۸ برنامه شاخص آن ثبت و اطلاع رسانی شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه تصریح کرد: نهاد مقدس بسیج در تمامی عرصه‌های انقلاب سپر و سدی محکم برای انقلاب و مردم در برابر توطئه و تهدیدهای دشمنان و معاندان بوده که نمونه بارز و برجسته آن حضور و جانفشانی بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

سرهنگ حاجی پور بیان داشت : امام راحل(ره) با یک تفکر الهی نهاد بسیج را بنیان نهاد تا سپری در برابر خطرات و تهدیدهای دشمنان علیه انقلاب عمل کند که توانست بخوبی از نظام و دستاوردهای انقلاب دفاع و پاسداری کند

حاجی پور ادامه داد: امنیت کشور و اقتدار نظام و انقلاب مرهون تلاش‌های رزمندگان بخصوص بسیجیان است.

وی بیان کرد: نقش و تاثیر بسیج در منطقه و فرامنطقه بسیار مشهود است و می‌بینیم که کشورهای آزادی خواه برای دفاع و نجات خود از ظالمان و مستکبران از بسیج الهام می گیرند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه با محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل، افزود: رژیم جعلی و وحشی اسرائیل تاکنون بیش از ۱۲ هزار کودک و زن فلسطینی را شهید کرده است که این جنایات باعث شده تا شاهد اعتراض، خروش و تنفر روز افزون جهانیان علیه آن رژیم کودک کش باشیم.

حاجی پور به برنامه های شاخص هفته بسیج در شهرستان گناوه اشاره کرد و گفت: غبارروبی قبور مطهر شهدا (میهمانی لاله ها)، برگزاری یادواره شهدا در محلات شهر و روستاها با دعوت از سخنران مطرح، محفل انسی با قرآن، سرکشی به پیشکسوتان و بسیجیان دوران دفاع مقدس، افتتاح ساختمان جدید سپاه، برپایی اردوهای جهادی، رزمایش کمک‌های مومنانه به نیازمندان شناسایی شده، ویزیت پزشکی رایگان در روستاها و اهدای خون بخشی از این برنامه‌ها است.

وی افزود: برگزاری میزخدمت در مصلای جمعه توسط بسیج ادارات، رزمایش اقتدار در مصلای جمعه با حضور تمامی بسیجیان، اجرای برنامه های بصیرتی و روشنگری و ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه از خبرنگاران این شهرستان جهت حضور در این نشست و انعکاس فعالیت‌های این نهاد تقدیر کرد و گفت: اصحاب رسانه به عنوان رزمندگان دلسوز میدان خبر، در توسعه و پیشرفت شهرستان، همدل و با قلم منصفانه خود اثرگذاری و ایفای نقش می‌کنند.

در پایان این نشست از خبرنگاران تقدیر شد./

ارسال نظرات
آخرین اخبار