خبرهای داغ:
گروه جهادی«الکفیل» شامل متخصصین داندانپزشکی به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه هدف تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بیرجند بر اساس نیازشان و برنامه ریزی انجام شده به مدت ۴ روز خدمات دندانپزشکی ارائه خواهند داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۲۷
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اردو‌های جهادی یکی از موثرترین راه‌ها برای کمک به توسعه مناطق محروم و خدمت رسانه به اقشار کم برخوردار جامعه است. در همین راستاچندین سال است که جهادگران این اردو‌ها با خدمت رسانی رایگان به اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار فعالیت‌های جهادی در همه عرصه‌ها بخصوص بهداشت و درمان انجام می‌دهند.

گروه جهادی الکفیل برای خدمت رسانی در عرصه بهداشت و درمان به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بیرجند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از روز گذشته فعالیت‌های جهادی خود را آغازکرده اند.

«محمد عرب» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به شروع فعالیت گروه جهادی الکفیل در بیرجند اظهارداشت: با توجه به قیمت‌های بالای تعرفه‌های دندانپزشکی از گروه جهادی الکفیل درخواست کمک به نیازمندان شد که با برنامه‌ریزی انجام شده این گروه جهادی تا ۲۶ آبان ماه در استان حضور دارند.

به گفته وی قبل از حضور این گروه جهادی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از جامعه هدف زیرپوشش این نهاد غربالگری شدند و بر اساس نیازشان و برنامه ریزی انجام شده در این ۴ روز از خدمات استفاده خواهند کرد.

عرب با بیان اینکه بیماران شناسایی شده از جامعه زیرپوشش در شهرستان بیرجند می‌باشند، گفت: با توجه به بعد مسافت و فراهم نبودن شرایط رفت و آمد در این مرحله فقط شهرستان بیرجند و در مراحل بعدی در سایر شهرستان‌ها این طرح جرا می‌شود.

«دکتر سید محمد موسوی میرزائی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز با بیان اینکه درمانگاه سیارشهید دکتر «سید احمد رحیمی» در قالب اردوی جهادی درمانی فرهنگی قرارگاه الکفیل در سالن پردیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند آغاز بکار کرده است، گفت: قرار است جمعی از کادر درمانی این گروه با همراهی متخصصین پزشکی و دندانپزشکی تا روز جمعه ۲۶ آبان ماه به ارائه خدمات بپردازند.

وی در بازدیدی سر زده به محل برگزاری این اردوی جهادی، افزود: در طول فعالیت این گروه جهادی حدود ۲ هزارو پانصدر نفر از اقشار نیازمند، از خدمات پزشکی و دندانپزشکی برخوردار می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار